20.

12 0 0
                                    

Napustila jsem si plnou vanu zapálila pár svíček a vlezla do vany. Než sem se opřela někdo zaklepal na dveře. Ano? Sam to jsem já můžu k tobě? Ano můžeš. Harry otevřel dveře a celou si mě prohlédl,doslova na mě civel a to jsem byla zahalená pěnou.

Harry se svlékl a vlezl si ke mně do vany opřela sem se o něj zády a užívala si chvilku kterou nám nikdo nevezme. Ale jako by nam to někdo nepřál a začal vyzvánět mobil. "Pane bože to nemůžeme mít aspoň deset minut pro sebe? Harry se naštvaně zvedl zabalil se do ručníku a šel si pro mobil.

Lásko nerad tě rusim ale musime se připravit na to předávání auto tu bude za dvě hodky. Znechutí sem vstala a šla si pro župan který mi Harry ochotně podal. Zabalená sem se vydala zpět k Harrymu do pokoje kde sem se osusila a vyfenovala vlasy . Vzala sem si spodní prádlo a najednou do pokoje přišel Harry. Neslitej zlato, řekla sem mu se smíchem na rtech.

Neboj počkám si na večer,jen sem se tě chtěl zeptat jaký si na sebe bereš šaty abych věděl jakou si mam vzít kravatu. Když mi to řekl nemohla sem uvěřit. On chtěl aby se mnou ladil. Beru si vínový šaty . "Dobře zlato tak se prevlikni a já se skočím obléct ke klukům mám tam i oblek.

Jen sem kývla hlavou na souhlas a vyhnala ho ze dveří . Jen se pousmál dal mi letmou pusu a odešel.

Udělala sem si drdol a dva praminky nechala volně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Udělala sem si drdol a dva praminky nechala volně. Dala sem si jen lesk a řasenku nic moc extra vzala si své psaníčko dala do toho mobil a peněženku. Klíče sem neřešila jelikož my bylo jasné že pak pojedu opět ke klukům. Vytáhla sem ještě rychle balerinky černé barvy a byla připravena vyrazit.

Když sem se podívala na hodiny byly už dvě. K obědu sem neřešila jelikož tam bude catering. Zrovna sem scházela schody když sem uviděla Harryho v obleku. Vypadal tak úžasné že sem zapomněla snad i dýchat. Klukům to taky slušelo. Zazvonil zvonek a vnich se objevila Nikki. Měla modré šaty a boty na klínku. Klukům už taky přišel doprovod a tak jsme vyrazili k autům.

Harry mě políbil na tvář kdyz sem k němu došla. Moc ti to sluší lásko . Díky tobe taky.

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat