4.

50 0 0
                                    

Ať jsme to řešili jak jsme to řešili takový peníze ani jedna znás nemá tudíž jsme se dohodli že Nicol přijde k nám a podíváme se na to online.Kdyz jsem došla domů,bylo tam naprostý ticho pak mě ale vylekal zvuk z kuchyně. Vzala jsem si z věšáku deštník ano zajímavá zbraň a rozhodla se prozkoumat co to bylo za zvuk. Opatrně dá se říct že po špičkách jak baletka jsem se snažila našlapovat tak abych toho kdo ten zvuk udělal nevylekala. Došla jsem do kuchyně a byla naprosto v šoku. "Bože mami co tady děláš vždyť si říkala že přijdeš až večer. "Ano já vím Sam ale něco sem ti přinesla a pak zase odcházím. " Aha a co si mi přinesla? Docela mě to zajímalo jelikož sem neměla narozky a ani svatek, prostě žádný významný den nebyl. " Raději se na to posaď. " Tak teď mě děsíš mami řekni mi o co jde. Mamka se nadechla a naznačila že bude něco říkat ale přišlo mi to spíš jako voda na suchu jak kdyby nevěděla jak to má říct. Najednou ale odešla a přišla i s obálkou kterou mi následně podala. Nevěřícně jsem se na ni podívala a koukla na mamku do očí jestli tam nenajdu nějaký náznak něčeho co by se v obálce mohlo skrývat. Mamka ale jako by byla z kamene jelikož sem nedokázala nic vyčíst. Jen pokynula hlavou abych obálku opatrně otevřela.

No a hádejte co nemohla jsem popadnout dech,malém sem spadla z barové židle jelikož v obálce byli dva lístky na 1D. "Jako malý dítě na Vánoce jsem vyskočila do vzduchu a začala skákat a pískat a ječet až si mamka musela zacpat uší jinak by ji nejspíš explodovala hlava.

Bože mami děláš si že mě legraci? Já půjdu na koncert na 1D ? Ale počkej kde jsi na to vzala vždyť ty lístky musely bejt určitě dráhy a ne že mi budeš lhát. " Klid zlatíčko složili jsme se já,mamka Nicol a tvůj bratr. Cože to znamená že se mnou půjde i Nicol ???.Objala jsem mamku a dala jí pusu na tvář a děkovala tak dlouho dokud mi neřekla že už musí zase do práce.

Celá nadšená sem vyběhla do pokoje až sem se malém zabila o schody. Vzala mobil a ihned napsala Nicol ..

Ahoj mám pro tebe dobrou zprávu Nicol za deset minut u mě.

Oukey hned jsem tam.

Domem se rozezněl zvonek no a já nedočkavostí až jí to ukážu se malém opět zabila o poslední schod. Bože Sam co se děje že mě sem tak honíš vždyť máme sraz asi za dvě hodky tak co tak hoří.? Rychle sem za ní zavřela dveře a rychlostí blesku ji popadla za ruku a táhla do mého pokoje. "Tak jo Sam děsíš mě. Neboj stoho co ti řeknu budeš nadšená. Podala sem ji obalku a Nicol ji bez váhání otevřela . Viděla sem na ni jak se jí červenají tváře a to znamenalo jen jedno skákání po posteli radostí. Panebože my půjdeme na koncert hurá hurá hurá . Nemůžu se dočkat.

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat