Týden utekl jako voda a já už stála před kamerou v kostýmu a čekala až zazní slova kamera akce jedem.
Zhluboka se nadechni a vydechni věř mi pomůže ti to . Řekl mi Harry a objal mě ze zadu ( vím zní to divně) díky Harry . Přesně jak Harry řekl jsem udělala nádech výdech říkali jsme si oba dva najednou.
Jinak abych vám popsala klip tak kluci se mnou tancující mojí choreografii a Nikki hraje mojí bláznivou fanynku. Tak snad se klip povede.
Samozřejmě jsem musela podepsat s kluky smlouvu jelikož natočit klip není sranda a hlavně to financovali oni což jim stejně vrátím at chtějí nebo ne.
Takže lidí klid na place klapka kamera , playback a akce.
Začala jsem zpívat na nic nemyslela a jen si to s kluky užívala . Musela jsem klukům hlavně Harrymu vysvětlit text písně aby věděl jak se má chovat a tvářit.
Je to píseň o tom že spolu chceme tančit ale přitom nerict ani slovo . Prostě si říct své pocity tancem.
Začal hrát playback a já zacala zpívat. Harry tancoval hlavně u mě což bylo docela komické. Luis,Liam,Zayn a Niel byli za námi a tancovali nacvičenou choreografii. Natáčení trvalo celý den a musím říct že mezi mnou a Harrym už to asi nebude jen přátelství . Ta písen jako by byla určena přímo pro nás dva. Jako by jsme byli jen my dva a nic víc.
Po skončení jsme si dali jídlo a šli se trochu prospal. Musím říct Nikki že ti ta fanynka opravdu šla byla jsi skvělá. Kluci vy taky. Harry věděl jak jsem se napínala když se mě dotknul na mém těle moc dobře věděl jak na jeho dotyk budu reagovat. A já byla zamilovaná jak puberťačka do kluka ktereho ze srdce miluju ale on to neví.
Prosím pište komenty nevím zda mám s příběhem dál pokračovat. Už bude jen pár Kapitol a pak epilog
ČTEŠ
Můj sen
FanfictionSamantha by chtěla jet na koncert 1D a poznat tak kluky osobne. Pokud chcete vědět jestli Sam kluky pozná čtěte dál.