Je to už týden co mi Harry oznámil že dneska mají koncert a mě nezbývalo nic jiného než jít snimi,kvůli klipu co mám s kluky. Co mě to jen napadlo řeklo mé podvědomí. Kluci i Jim věděli že spolu chodíme ale veřejnosti jsme to ještě neřekli chceme si užívat zatím sami bez novinářů. Ale jednou přijde den kdy to buď praskne a nebo to oznamime sami,ale hlavně zatím není kam spěchat.
Rychle sem se osprchovala a umyla vlasy abych aspoň nějak vypadala na pódiu. Vyfenovala si vlasy a nechala je volně na mých zádech stejně mě určitě budou upravovat ještě vizážisti. A tak sem líčení ani neřešila. Vzala jsem si na sebe džíny a crop top a mohla vyrazit. Zamkla jsem dveře a akorát prijela modrá Audi a vni byl Harry. Dali jsme si pusu já si pripla pas a vyrazili jsme na zvukovku.
Byla to obrovská hala asi tak pro deset tisíc lidí možná víc. Harry mě zavedl do své šatny a sam se šel připravit že se uvidíme na stagi. Lili moje vyzazistka mě trochu nalicila udělal mi na hlavně drdol kvůli mě choreografii a byla jsem připravená.
Kluci zrovna dozpívali Steal my girl , když najednou Harry řekl že mám jít na pódiu. Všechny oči se otočili na mě kluci se připravili a mohli jsme zacit.
Dozpívala jsem a byla nadšená stoho jak si mě fanoušci fotí a nahrávají na telefon. Kluci pokračovali dál další hodinku a pak jsem se rozloučili a já s Harrym odjela k nám domů.
Hi tak tady máte další část jen jsem vám chtěla říct že plánuju ještě pár Kapitol a bude konec ale nemusíte se bát mám v plánu napsat o každém členovi 1D tak se máte na co těšit díky za vaše komenty vaše M.
ČTEŠ
Můj sen
FanfictionSamantha by chtěla jet na koncert 1D a poznat tak kluky osobne. Pokud chcete vědět jestli Sam kluky pozná čtěte dál.