7.

33 0 0
                                    

Harry
Musím říct že ta holka byla úplně jiná než holky který normálně potkáváme na koncertech. Ano byla na ní vidět nervozita a ty její oči a tělo achhh....Z mých myšlenek mě vyrušil Luis když mi přišel říct že je čas jít na večeři s fanoušky , samozřejmě nezapomněl dodat že tam bude i Sam jelikož na mě bylo dost poznat že se mi opravdu líbí. Snad aspoň na té večeři o ní zkusím zjistit víc. Možná by se mnou někam šla , nevypadá jako holka co jde po penězích nebo slávě. Ale to uvidím časem nerad bych něco zakřiknul jako vždycky.

Kluci na mě čekali na chodbě takže když jsem dorazil mohli jsme se vydat za fanoušky. Ani nevím čí to byl nápad brát fanoušky co měli Meet&Great na večeři ale mě se ten nápad líbil takže sem ho musel podpořit. Bylo jich tam ale míň než když jsme byli snima uvnitř a fotili se,asi už tu nemohli být a nebo si to prostě rozmysleli. Moji pozornost hned co jsem otevřel dveře co nás vyvedli ven jsem si všimnul holky která měla ten nejúžasnější úsměv na světě.Boze já se asi zamiloval a to jí ani neznám. Hej Harry utři si tu slinu,řekl mi Luis a pak se zacali smát i ostatní.

Když se naše oči setkali neubránili jsme si ani jeden znás úsměvu. S každým znich jsme se objali a mohli vyrazit do restaurace kde mame mít večeři. Nasedli jsme společně do dvou aut a vyrazili jsme.

Před restauraci bylo parkoviště prázdný,jelikož si vždy restauraci zamluvime pro sebe aby nás neotravovali fanoušci při jídle. " Mám je rád ale co je moc je přiliž.

Každý z nás si objednal na co měl zrovna chuť a prostě si povidali. Moje oči ovšem vždy zabloudili k Sam která se usmívala od ucha k uchu. Najednou se na mě podívala těma svýma úžasnýma očima a střetli jsme se.
Ani jeden z nás neměl v plánu uhnout pohledem. Jako by se tam seděli sami. Do té doby než kluci řekli že už můžeme jít.

Po večeři jsme se rozloučili objali  a vydali se domů.

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat