5.

47 0 0
                                    

Celý den sem nemohla myslet na nic jineho, než na dnešní koncert. Ráno jsem se probudila celá spokojená a odpočatá a hlavně nedockava na koncert. S Nicol jsme měli sraz hned po škole a jelikož jsme měli konečně prázdniny sice jen týden ale stejně . Je to jako svoboda od všech těch negativních a namachrovanejch lidi.
Nicol měla přijít kolem páté večer jelikož v osm začíná koncert a my se ještě muse připravit.

Domem se rozezněl zvuk zvonku a já se málem opět přizabila na schodech abych mohla jít otevřít své nejlepší kamarádce. Ahoj kočko tak se jdeme připravit ať to všechno stihneme.

Vyběhli jsme do pokoje rychlostí blesku a začali jsme. Nejdřív sem si dala sprchu a vyčistila zuby.Nicol měla za praci my vybrat nějaký outfit ve kterým bych byla sexy ale zároveň mě moc nápadný.

Nakonec mi vybrala modré letní šaty a ktomu bílé balerínky. No a jelikož se nemaluju tak sem byla hotová a teď byla na řadě Nicol. Nicol si na sebe vzala croptop a džínové kraťasy dala si trochu make-upu a byla taky hotová .No a musím říct že nám moc slušelo. Než jsme se nadáli bylo půl osmé, což znamenalo jediné koncert 1D.

Sam pojďte musíme jet aby jste tam byli včas . " Neboj mami už jdeme . Mamka se na mě podívala a usmála se  ,tak co holky jste připravené na koncert?"No jasně mami že jsme tak jedeme?

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat