6.

43 0 0
                                    

No a bylo to tu. Celá nedočkavá se smíšenými pocity jsme čekali s Nicol před vstupem do hlavní haly kde se má koncert konat. Mamka nám ještě zamávala na rozloučenou a rozjela se zpět domů. No a my jsme se přidali do té dlouhé fronty co stála skoro až na Island. Když konečně bylo kolem sedmé večer začali nás pouštět dovnitř. Ukázali jsme naše vstupenky na koncert té gorile. Podíval se na nás stim svým úšklebkem a řekl." Běžte prosím tudy máte VIP vstupenky. S otevřenou pusou jsme kráčeli do zóny kde jsme prošli chodbou až sme zastavili před dveřmi z nápisem Meet&Great . No páni já nevěděla že máme až takový štěstí. Nicol  opatrně vzala za kliku. Ve vnitř byli židle a menší pódium. Na stěně za pódiem kde byl mimochodem i stůl s pěti židlemi byl obrovský plakát 1D.

S Nicol jsme se posadili úplně do předu do první řady aby byl náš výhled na kluky ten nejlepší. Ani nevím co se na takovém Meet&Great děje. Nicol jako by mi to vyčetla s obličeje  se na mě podívala a řekla. Víš Sam to znamená že přijdou kluci a popovídají si s námi plus se snímá můžeš i vyfotit. Sotva to dořekla otevřeli se dveře a vnich se objevilo pět kluků . Vypadali no prostě cool. Každý znich se posadil na židli vzali si mikrofony a postupně  odpovídali na otázky co jim fanoušci pokládali.

Samozřejmě že nesměli chybět otázky typu jestli jsou kluci zadaný nebo ne. No a k mému štěstí Harry Styles byl nezadaný . Když sem byla na řadě já s otazkou, nějak sem nevěděla na co se zeptat. Bez přemýšlení jsem se zeptala Harryho kolik má tetování. Jeho pohled byl k nepopsani usmál se na mě stim svým úsměvem a řekl jen že má zatím 3 tetování ale že by chtěl ještě tak 2. S úsměvem jsem mu to od kyvala a pak už sme se jen vyfotily a rozloučili,jelikož kluci měli být za dvacet minut na pódiu se svoji show.

Když začali zpívat Story of my life Harryho oči vyhledali mé. Při jeho sloce se na mě nepřestával usmívat jako by mi tím chtěl něco říct. Dívala sem se mu z přímá do očí a snažila se vyčíst co po mě hvězda jako Harry může chtít. Koncert trval dvě hodiny což bylo skvělý . S Nicol jsme si úplně vyřvali hlasivky ,což znamená že zítra nebudeme moct mluvit. Když ukončili koncert šli jsme čekat ven před budovu ,jelikož máme VIP vstupenky tak jdeme s kluky ještě na večeři.

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat