9.

30 0 0
                                    

Harry

Jelikož odpoledne natáčíme další videoklip,rozhodl jsem se že se stavím ještě v kavárně pro kafe aby mě trochu probralo. Samozřejmě že jsem nemohl jít sám , jelikož fanoušci jsou někdy jak lepidlo. Obejmou vás ale už vás nepustí.

Vešel sem do kavárny,která byla mimochodem dost útulná. Objednal jsem si Latté a čekal než ho paní za pultem přípravy. Mezitím jsem bloudil očima po kavárně a najednou se moje oči zastavili u Sam. Co ta tu dělá? Vždyť je devět ráno, a pak mi to došlo vždyť mají prázdniny.

Hned co jsem dostal své Latte rozešel sem se za Sam která raději koukala ven na ulici jen aby nezavadila očkem po mě . Byla tak roztomilá" bože Harry klid .

Ahoj Sam co tu děláš?
Ahoj Harry přišla jsem se nasnídat.
Co tu děláš ty?
Musel sem si zajít pro kafe za hodku natáčíme nový klip a já jsem úplně hotovej. " To chápu musíš bejt unavenej stoho všeho . Jo to jo..

Seděl jsem se Sám ještě asi půl hodky. Povídali jsme si o všem možným a pak jako by mě trefil blesk do hlavy sem dostal nápad. Sam já nevím jestli máš dneska čas ale pokud chceš můžeš se mnou na to natáčení kluci tě rádi uvidí. Klidně sebou vem i Nikki.

Vážně?

No jasně šup tak ji nápis že se pro ni stavíme a vyrazime.

Nikki nebyla potřeba přemlouvat a tak jsme stáli na place a dívali se jak kluci natáčí svůj klip, Perfect. Jakmile Harry zpíval

Baby you're Perfect
Baby you're Perfect
So let's start right Now

Díval se přitom na mě a usmíval se ..

Zpíval jsem to jen a jen ji a doufám že jednoho dne budeme spolu . Snad se me sny splní.

Po dokončení klipu jsem zavezl Sam domů. Víš Sam já nevím jak to říct ale zítra máme zkoušku v jednom tanečním sále jestli chceš stav se pak můžem zajít třeba na oběd.

To jako vážně? Samotný Harry Styles mě zve na rande? Jistě půjdu ráda. " V 10 pro tebe přijedu a vem si něco sportovního aby ses mohla zapojit . Dál jsem jí pusu do vlasů řekli si ahoj . A jen čekal až zavře domovní dveře.

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat