Opět Sam
Zavřela jsem dveře a nemohla uvěřit tomu že Harry mě pozval na rande. I když on to asi tak nebral. Jakmile jsem vyběhla schody do svého pokoje okamžitě jsem to volala Nikki a vše jí řekla. No a ona mi odpověděla že mi drží palce a že potom jde s Niallem taky na rande.
Pak už se nic zvláštního nedělo jen sem se umyla a šla s dobrým pocitem spát.
Ráno mě probudil budík. Ano i když jsou prázdniny tak jsem si ho raději nastavila abych nezapsala to své rande. Rychle sem vyskočila s postele,ještě že nemám tak nízkej strop jinak bych si nejspíš rozekla hlavu-pomyslela jsem si.
Hodila jsem rychlou sprchu i když se nejspíš spotim vzala sportovní tašku dala do ní vše potřebné. Na sebe jen legíny a vytahane triko.Nejdu prece na molo.V kuchyni nikdo nebyl jelikož rodiče pracují a bráška se má dnes vrátit z výšky na prázdniny. Vzala jsem si jen banán rychlostí blesku ho snědla a šla čekat před dům na Harryho.
Harry se objevil hned co sem hodila klíče opět do tašky. Šla jsem k autu nasedla pozdravila Harryho a vyjeli jsme.
To taneční studio bylo úžasný všude byli zrcadla aby na sebe každý viděl co dělá za chyby. Byli tu taky baletní tyče, takže baletní studio? Zajímavý.
Kluci mě všichni obejmuli a dali se do práce se svým choreografem. Já sem byla v zadu a snažila se je napodobit. Byla to legrace kluci dělali blbosti ale snažili se to naučit. "Tak jo končíme běžte do sprch a zítra opět tady v tuhle hodinu. Prohlásil Jim (choreograf) a vyšel ze studia ven. Kluci se šli vysprchovat ale já jelikož jsem nebyla vůbec spocena sem řekla ať si mě tu vyzvednou.
Věděla jsem že jim to bude trvat nejmíň půl hodiny tak sem si vzala reprák co byl v rohu v místnosti zapla mobil a pustila melodii A Bailar.
Quiero que me invites a bailar
Y que nos diremos sin hablar
Y que nuestros corazones laten fuerte y al compás.Siento, corre por mi cuerpo
sensaciones que despiertan, se celebran y se abrazan con el vientoZačal jsem zpívat a dělat choreografii co jsem si ktomu vymyslela. Ano hadáte správně píseň je španělsky,protože moje babička chtěla abych se naučila i jiný jazyk. A mě se zalíbila právě španělština. Nikdo nevěděl že jsem složila píseň. Ani Nikki jelikož by si ze mě dělala akorát srandu a nebo by ji chtěla slyšet pořád dokola.
Tančila jsem a zpívala až sem dozpíval poslední slovo ve své písní. Když vtom jsem uslyšela tleskání a pískání. Rychlostí blesku jsem se otočila a viděla tam stát kluky jak na mě s otevřenou pusou koukají.
Ať vám tam něco nespadne pánové.
Tak moment řekl Harry ty umíš zpívat a tancovat? Ehm no víš... Stoho se nevykecáš. Víš co teď půjdem na oběd a ty mi hezký řekneš co to bylo ano?
ČTEŠ
Můj sen
FanfictionSamantha by chtěla jet na koncert 1D a poznat tak kluky osobne. Pokud chcete vědět jestli Sam kluky pozná čtěte dál.