8.

34 0 0
                                    

Sam

Další den ráno jsem se probudila odpočatá a plná energie. Vstala jsem tedy z postele a pořádně se protáhla. Mé první kroky vedli do koupelny kde jsem udělala ranní hygienu a vysprchovala jsem se. Večer sem byla tak unavená že sem raději šla hned spát.

V kuchyni sem prolezla snad vše ale jídla tu moc nebylo,rodiče byli už v práci a tak sem se šla obléct vzala mobil peněženku a klíče a šla se nasnídat do kavárny.

Za pultem byla starší paní která mě tu moc dobře znala. Objednala jsem si Latté a čokoládový muffin. Posadila se na menší gauč který byl v rohu v místnosti a čekala na svou objednávku. Kavárna byla hezký zařízená byla do vínové barvy , stoly i židle byli světlejší červené pult byl jednoduše ze dřeva,hlavní bylo že jsem měla kde přemýšlet.

Paní Graham mi donesla objednávku poprala mi dobrou chuť a odešla obsloužit další zákazníky. Byla jsem celá mimo stoho koncertu pořád sem myslela na Harryho a na to jak se na mě díval když zpíval. I  v té restauraci po mě  pořád koukal,ale pochybuju že bych se mu mohla líbit,vždyť jsem jen obyčejná holka.

Z mých myšlenek mě probral až zvonek,který mě donutil se podívat na toho kdo přišel. No a nemohla jsem uvěřit svým očím. Ve dveřích se obevil Harry se svou vlastní gorilou. Doufala sem že si mě všimne ale na druhou stranu sem chtěla co nejrychleji zmizet,jelikož bych se mohla chovat jak postiženej lachtan.

No super on si mě všiml nejdriv se rozhlédl kolem a pak když mě jeho oči našli si vzal svoji kávu a šel ladným krokem ke mně.

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat