22.

13 0 0
                                    

Rozlepila jsem své oči a chvilku mi trvalo než jsem zjistila kde jsem.
No když mi došlo že jsem v Harryho posteli musela sem se pro sebe usmat jak sluníčko.

Po snídani sem se šla převléknout do džínů a crop topu,lehce se nalicila vzala si své vansky a šla čekat na kluky až se hráči přijít . A pak že holkam to finteni trvá dýl .

Ahoj lásko můžeme vyrazit? Jasne. Kam vůbec jedeme?

Bylo mi to divný že jedou snama i kluci dokud Nill nedostal výbuch smíchu.

Co se děje a kam jedeme?

Luis se na mě otočil a řekl prostě jen dneska vystupujeme.

Harry my u budovy dal kartičku VIP abych mohla chodit kam se mi zachce a nemusela vysvětlovat co tu dělám. Kluci okamžitě vyletěli do šatny kde se připravovali a já si hrála s malou Lux.

Lásko ?
Ano?

My jdeme na pódium. Harry a ostatní kluci se poplacali po zádech řekli si hodně štěstí a cela hala najednou utichl.Bylo slyšet jen odpočítávání nez kluci šli na stage. Pomalu sem se přesunula blíž ale zase tak aby na mě neviděli fanynky.

Začala hrát hudba Teenange Dirbth... Vlnila sem se do rytmu a zpívala s Harrym jeho sólo. Niall samozřejmě dělal blbosti skakal jak blazen.Zayn se jen blbě tlemil ale okamžitém smích přešel když jeden s ochranky vzal koláč a nacpal ho Harrymu až do nosu.

Byla sem tak vysmata že mě bolelo i břicho.

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat