12.

21 0 0
                                    

Vyzvednu tě v osm tady řeknu Jimimu aby nám pomohl pokud chceš. Ale jo klidně Harry tak se mějte kluci.

Po obědě s 1D a Nikki jsme se vydali domů. Celou cestu na mě Nikki nepromluvila. Už jsem to ticho nezvládla a zeptala se co děje.

Nikki ty jsi na mě naštvaná?
Bože Sam nejsem jen přemýšlím.
A o čem?
Víš já a Niel spolu chodíme ví to jen kluci a ty zatím.
Nikomu to neřeknu nemusíš se bát. " No a co ty a Harry? Já nevím Nik asi ho mám ráda a štve mě ze mě nachytal jak zpívám to se nemělo stát.
Prostě klid ano jsi dobrá zpěvačka a ještě lepší tanečnice a já už sem těším až tě obléknu do klipu zlato.

Před domem jsme se rozloučili a šla si každá po svém. Pořád sem nemohla uvěřit že já budu natáčet klip panebože co mě to jen napadlo?
Rodiče k mojí smůle byli doma a tak jsem se všichni sešli u večeře.

Tak jak bylo Sam něco nového. Ptala se mě mamka." Nevím jestli jim to mám říct ale nejspíš teď než aby se to pak dozvěděli z internetu. Víš mami tati musím vám něco říct jen doufám že nebudete naštvaný. Vše jsem jim vylíčila teda hlavně to jak se teďka bavíme z kluky a mamka mi to jen chválila,že prý jsou kluci fajn. "Ale to není vše. Vzala sem do ruky mobil dala ho mamce na stůl aby viděl i taťka a pustila jim video co mi poslal Harry kde zpívám a tančím.

Wau paní zlato to je úžasný. Ty umíš zpívat koukal na mě taťka a chválil mě až bůh ví kam. Mamka se na mě podívala neutrálním výrazem a pak řekla . No dobře a dál. Víš kluci mě nachytali a natočili mě chtěli to dát na YouTube ale já jim to vymluvila, stín že by jsme k tomu natočili klip. Mamka s taťkou pustili příbory na stůl a oba mě šli obejmout. No jasně broučku to musíš ale buď opatrná a jakmile ti vyjde dej nám vědět.

Tak takovouhle reakcí jsem nečekala ani od jednoho znich. Pomohla sem mamce s nádobím šla si dát sprchu a spát,jelikož ráno máme zkoušku na můj klip. Bože to dopadne já a klip.
 

Tuhle píseň berte s rezervou díky vaše M snad se vám příběh líbí .

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat