Přijeli jsme k obrovské vile kde se svítilo jak na hradě hádám že Harry nebydlí sám. Zastavil na příjezdové cestě a vypnul motor. Odpoutala sem pás a vystoupila s auta. Nestačila jsem se divit vila byla opravdu obrovská měla 5 balkonu bílé stěny a velké hnědé dveře. Pojď Sam neboj kluci se na tebe těší.
Harry otevřel obrovské dveře a vesli jsme do velkého obýváku. Byl tam gauč televize křesla krb. Za soupacimi dveřmi byla kuchyně s ostrůvkem laděná do světle modré. Byla tu taky jídelna s obrovským stolem tak pro patnáct lidí.
Kluci jsme doma? Jako by běželo po schodech stádo koní a ne čtyři kluci. Ahoj pozdravili sborově. Ahoj kluci postupně jsme se objali a šli jsme do obýváku si pustit film. No samozřejmě Niall vybral horor jak jinak. Tak jsem si vzala misku popcornu na klín a přitiskla se na Harryho.
Po filmu sem se šla vysprchovat a spát. Harry mi dal své triko na spaní a já se unavena svalila do postele.
Ráno mě vzbudila příjemná vůně. Vstala sem s postele ale vůbec sem si nevšimla že Harry tady není tak mi došlo že nejspíš bude v kuchyni dělat snídani.
Seběhla jsem schody tak rychle až sem málem spadla. A uviděla Harry jak stojí u sporáku a něco míchá. Měl na sobě pouze teplaky. Ani triko neměl. Takze vám je snad jasný že sem otevřela pusu dokořán a koukala na Harryho jak na obrázek.
Utři si slinu zlato. No jasně jsi vtipnej a teď mi raději řekni co tam kuchtis. Vajíčka se slaninou dáš si? Než sem stačila něco říct přiběhli kluci no a taky jen v teplakach. Bože kluci noste aspoň trika. Pomyslela jsem si.
Po snídani jsem se šla pomalu připravovat a zjistila že Nikki jde s Niallem. Každý z kluků zalezl do svého pokoje a já měla klid na to si dát sprchu. Bez toho aby po mě něco někdo chtěl.
ČTEŠ
Můj sen
FanfictionSamantha by chtěla jet na koncert 1D a poznat tak kluky osobne. Pokud chcete vědět jestli Sam kluky pozná čtěte dál.