16.

17 0 0
                                    

Procházeli jsme úzkou cestičkou,která vedla lesem bůh ví kam.Harry? Sam neboj ještě tak pět minut a budeme na místě. No dobře. Uběhlo přesně pět minut a zastavili jsme. Už si můžu sundat ten šátek? Ne ještě mi chvilku výdrž prosím." Čekala jsem co se bude dít a hlavně kde jsme byli.

Slyšela sem zvířata a téct vodu . Což bylo divný když je člověk bůh ví kde a slyší vodu. Nadechla sem se s plným plic a pořád čekala. "Už si můžeš sundat ten šátek.

Jak řekl tak sem udělala. A nemohla přestat zírat na to nádherné místo před sebou byla to krása. Byl tu velký strom a úžasnej vodopád kde byla vidět i duha ve vodě plavali různé ryby. Rozhledla jsem se a pod stromem byla deka a košík s jídlem." Budeš tam jen tak stát nebo si půjdeš ke mě sednout?

Posadila sem se vedle Harryho a usmívala se od ucha k uchu. Jak si tohle místo prosimtě našel? "Když sem byl malý hodně jsem sem chodil přemýšlet o budoucnosti jako by mi ten strom říkal přesně to co sem chtěl slyšet. Vždycky mi poradil . Vím zní to divně ale když se tady na to podíváš jako by žili víli a jednorožci . Harry se začal smát jak pominutej a mě už také cukaly koutky.

Děkuju že si mě sem vzal je to tu nádherný. Já vím že je to asi hloupá otázka ale řekneš mi něco o sobě . Myslím o soukromém životě teda pokud chceš,nechci tě do ničeho nutit.

To je dobrý věřím ti ale nikomu to neříkej já se snažím aby byl můj osobní život soukromí."nikomu to neřeknu Harry slibuju

Narodil jsem se 1 února v Anglii.
Je mi 25 a bydlím s kluky ve vile.
Mám sestru Gemmu je moje všechno.
Baví mě hrát na kytaru a na nervy.

To mě rozesmálo tak že to nešlo ani zastavit. Harry to nevydržel a smáli jsme se spolu. A jaký je tvůj příběh? Zeptal se a kouknul na mě svýma nadhernýma očima.

No můj příběh se ještě píše.
Narodila jsem se 18 června. Je mi 18 . Mám staršího bratra Sebastiana chodí na vejšku. Mamka dělá zdravotní sestru. A mě čeká maturita a pak se uvidí co dál.

A tvůj táta? Ehm no ... Podívala jsem se na Harryho vím že cekal mojí odpovědět ale já nevěděla co mu vlastně mám říct. "Víš já tátu moc  neznám . A nikdy ho nechci vidět opustil mámu  vzal si jinou ženu a sní žije ten svůj šťastnej život my jako rodina ho nezajímáme. " Promiň Sám to jsem nevěděl nemel jsem bejt tak zvedavej omlouvám se. " To je v pohodě Harry nevycitej si to. Objal mě  tak pevně až jsem cítila jak se mu napínaly svaly.

Najednou jako by se zastavil čas. Odtáhli jsme se od sebe a podívaly . Ani jeden z nás neměl co říct každý se topil ve svých vlastních myšlenkách.
Najednou se Harry kouknul na mě a na rty a já věděla co přijde . Spojil naše rty a já mu zapletla svoje ruce do vlasů. Líbali jsme se dlouho spolu vášní . Naše jazyky jako by do sebe zapadali jako puzzle.

Když se odemne Harry odtáhl usmál se. Víš Sam chtěl bych ti něco říct. Kývla sem hlavou na souhlas ať pokračuje. Já vlastně ani nevím jak ti to mám říct ale prostě no ... Prostě tě miluju už od prvního dne kdy jsme se potkali , nemůžu tě pustit z hlavy. A když my kluci řekli že jsem vul když ti to neřeknu tak mě zabijou .

Podívala sem se na Harryho a usmála se pořád sem zpracovávala věty které mi řekl. "Prosím Sam řekni něco nebo se tady půjdu někam zakopat. Taky tě miluju Harry jen sem nevěděla jestli mi opetujes city a tak sem raději mlčela.

Takže Sam budeš má přítelkyně? Ano Harry . Zabalili jsme věci a ruku v ruce jsme šli k autu a jeli domů.

Můj sen Kde žijí příběhy. Začni objevovat