--SooAh pov--
A vacsora végeztével, bementünk a nappaliba, majd elkezdtünk játszani.
Felelsz, vagy merszeztünk, amit alapon nem kedvelek, de mivel a fiúk nagyon szerettek volna játszani, így beszálltam én is.Az üveg Tae fele állt meg, mire Kook csábos mosolyra húzta ajkait.
- Felelsz vagy, mersz? - hajolt Tae arcába, mire ő óvatosan eltolta.
- Merek.
- Oké, akkor, hm.. ülj bele Yoongi hyung ölébe, majd kulcsold össze a kezeiteket. - mosolygott Kook, mire a két említett, egyszerre rávágta, hogy nem.
- Akkor innotok kell. - fogott meg egy poharat, Kook.Igen, mi vörösborral játszottunk. Aki nem tette, amire kérték, vagy nem válaszolt a feltett kérdésre, innia kellett.
Már egy ideje játszottunk, mikor felém állt meg az üveg.
Mosolyogva ránéztem EunJire, hiszen tudtam mit akar.- Csókold meg Jimint. - mosolygott, mire szúrós szemekkel ránéztem.
- Most ez komoly..? - sóhajtottam egyet, majd elkúsztam Jimin elé.
Jimin csak nagy szemekkel bámult rám, míg én kicsit zavartam, fürkésztem arcát, majd aztán ajkaira vezettem tekintetem.
Jimin ezt látva, megnyalta ajkait, majd elmosolyodott.Végül, nem én, hanem ő tapasztotta ajkait enyémekre, mire bele mosolyogtam a csókba. A kezeim, Jimin nyakába akasztottam, míg ő derekamon pihentette kezeit.
Miután levegő hiány miatt elváltunk, zavartan pislogtam párat, majd a helyemre kúsztam.
Most én pörgettem, az üveg pedig, véletlen szerűen, EunJi felé mutatott.- Oh, életem.. - vigyorogtam. - Felelsz, vagy mersz?
- Am.. kiszállok. - állt fel, mire elkaptam karját, és vissza ültettem a helyére.
- Nem! Szóval..?
- Aish.. merek..
- Csókold meg, Kookiet. - mosolyogtam, mire a kicsi maknae, zavartan hajtotta le a fejét.
Ezt most muszáj megtenned, EunJi. Bízok benned..
- Utállak! - nézett rám, majd Kook elé ült. - Sz.. szabad..? - suttogta EunJi, mire Kook, alig láthatóan, bólintott egyet.
Lassan hajoltak egymás felé, majd mikor ajkuk összeért, felsikítottam.
- Úristeen! Olyan aranyosaak! Waaa! - ugrándoztam örömömben, mire a többiek csak felnevettek.
A két csókolózó pár pedig tiszta vörös pofival, vált el egymástól.
Úgy, fél óra múlva befejeztük a játékot, hiszen már nem nagyon volt ötletünk.
Jimint felhívtam a szobámba, majd beérve, leültem az ágyra, ő pedig elém.- Beszélhetnénk? - kérdeztük meg, szinte egyszerre, mire felnevettünk.
- Én, sajnálom, hogy kiakadtam. Bár, kicsit jogosan, de azért vissza foghattam volna magam. Csak tudod, amikor az emberek idegesek, nagyon sok mindent vágnak a másik fejéhez. És ez volt velem is. Fájt, hogy más lányokkal hemperegtél, de ez a te döntésed volt. Nekem is volt egy döntésem, amit kénytelen voltál elfogadni, így van? - pillantottam rá, mire bólintott.
- Én is, iszonyatosan sajnálom. Igazából, annyira fájt a hiányod, hogy más lányokkal próbáltalak pótolni, kisebb sikerrel. - motyogta.
- Akkor.. mi legyen tovább? - nyeltem egy nagyot.
Jimin válaszra se méltatva, hajolt újra ajkaimra.
Lassan mozgatta puha párnácskáit, majd végig nyalt alsó ajkamon, mire elnyitottam ajkaimat egymástól./ +16 /
Míg nyelvünk vad táncot járt, Jimin eldöntött az ágyon, majd fölém magasodott.
Kezeit bevezette pólóm alá, mire felsóhajtottam.
Oldalamat kezdte simogatni, miközben ajkait elszakította enyémektől.
Ajkaival nyakamat kezdte el puszikkal elhalmozni, majd néhol megszívta azt.Nem győztem sóhajtozni a jóleső érzésre, majd kezeimet nyakába akasztottam, majd felhúztam magamhoz egy csókra.
Miután elváltunk, Jimin lekapta magáról a pólóját, mire egyből kockás hasára simítottam.- Tetszik? - suttogta fülembe, mire végigfutott rajtam a hideg.
Nem válaszoltam, csak csipőmet felemelve, dörgöltem magam, Jimin ágyékához. Jimin felmorgott, majd hirtelen kapta le rólam a pólómat.
Éreztem, ahogy arcomat elönti a pír, így próbáltam magam lenyugtatni. Jimin hátam alá nyúlt, mire megemeltem magam, így Jimin könnyedén kitudta csatolni, melltartómat.
Levette rólam, majd kezei egyből kebleimre csúszott. Egy nőies nyögés hagyta el ajkaim, mire beharapva őket, próbáltam vissza fogni kitörni készülő, nyögéseim. Jimin ajkaival izgatta mellbimbómat, mire megvonaglottam alatta.
De amikor meghallottuk, hogy az ajtó hirtelen kicsapódik, úgy ugrottunk el egymástól, mintha puskából lőttek volna minket. Magam elé kaptam a takarómat, míg Jimin a sarkaira ülve nézett, a sokkban lévő, Hoseokra.
- Én.. én.. sajnálom, hogy megzavartalak titeket, de Jimin.. indulnunk kell a Dormba.. - nézett hol ránk, hol pedig a padlóra.
- Oké.. - sóhajtott fel Jimin, mire Hoseok csak úgy viharzott ki a szobából.
- Ez.. ciki volt.. - néztem abba az irányba, ahol pár perccel ezelőtt, Hoseok állt.
- Hát, kinek mi. - rántott vállat, Jimin.
Zavartan dobtam Jimin fejéhez, az egyik párnám, mire nevetve állt fel. Lenéztem nadrágjára, amin eléggé látszódott, a nagy dudora.
- Ez is miattad van. - mutatott le, ágyékára, mire zavartan hajtottam fejemre a takaróm. - Zavarba jöttél? - szólalt meg, pár perc múlva, majd lehúzta fejemről a takarót.
- Nem szeretek ilyenekről, ilyen nyíltan beszélni.. - suttogtam, majd Jiminre néztem.
Már teljesen kész volt, így az ágy mellé sétálva, hajolt le hozzám egy csókra.
- Ezt meg majd befejezzük. - suttogta, majd fülem mögé puszilt.
YOU ARE READING
A Néma Lány.. /Jimin ff/ BEFEJEZETT
FanfictionLee SooAh, egy tizenéves lány, kinek élete teljesen megváltozik, miután egy kedves család, örökbe fogadja őt, és barátnőjét. SooAh egy elég érdekes lány. Némának becézik, csak mert nem szeret beszélni. De egy személy, mégis képes vele kommunikálni...