~SooAh pov~
A fiúk elmentek, mi meg mentünk a saját dolgunkra.
Én felmentem a szobámba-megint-és a telefonomat megfogva, néztem utána a bandának.A BTS, azaz Bangtan Boys egy 2013-ban debutált héttagú fiúegyüttes a Bighit Entertainment alatt. Debut single albumuk címe 2 Cool 4 School, melyről két dalt, a No More Dream-et és a We're bulletproof Pt. 2-t is promotálták.
Már debutjük sok rajongót hozott nekik, rengeteg díjat el is nyertek, mint új előadók.
2014-ben debutáltak Japánban, No More Dream számuk japán nyelvű változatával.
Az együttes szókimondó rapp-szövegeiről és erős koreográfiájiról híres. Legfőbb jellemzőjük, hogy nem 'company made'-k, ami annyit takar, hogy maguk készítik saját dalaikat, a dalszövegírástól kezdve a producerkedésig.
Nevük a Bangtan Boys - angolul Bulletproof Boy Scouts - annyit tesz, mint golyóálló cserkészek.
Rajongóik neve A.R.M.Y., azaz Adorable Representative M.C. for Youth. Ennek jelentése 'a fiatalság imádnivaló MC képviselője'. Az army szó is jelképes jelentéssel bír, hiszen a szó angolul annyit tesz: hadsereg. A hadsereg és a golyóálló (bulletproof/bangtan) mellény mindig együtt vannak. Ez azt sugallja, hogy az együttes és a fanjai sosem vállnak el.Aranyos. Főleg az utolsó mondat.
De nem lehet nekik sem könnyű életük. Folytonos próbák, koncertek és fansingek.- SooAh. - nyitott be Liah a szobába. - Te tényleg beszéltél majdnem egy órán keresztül Jiminnel? És Jimin téged tényleg megölelt? - kérdezi kicsit sokkolva.
- Ezt most úgy mondod, mintha téged nem ölelt volna meg.. - suttogtam. - Igen, beszélgettem vele. Most mivan abba?
- Jójó, nyugi van. - emelte fel kezeit. - Csak egy ártatlan kérdés volt.. - ment ki a szobából.
Most megharagudott rám. Azért, mert kérdeztem valamit.
Eddig nem sokszor vesztünk össze, de ha mégis akkor beletellett két hét is míg hozzászóltunk a másikhoz.A kockás inget levettem, majd egy fekete pulcsit vettem fel helyette, és lementem a nappaliba, ahol velvettem a cipőm és elhagytam a házat.
Eddig úgy sem volt lehetőségem arra, hogy egyedül sétáljak vagy, hogy egyáltalán sétáljak.
Már kezdett sötétedni, de nem érdekelt. Egyedül akartam lenni.Visszagondoltam a délelöttre.. És még most sem értem Jimin viselkedését.
Olyan kedves és közvetlen volt velem. Tudtunk úgy beszélgetni, hogy nem szólaltam meg.Örültem annak, hogy nem zavarta az, hogy nem beszéltem. Bár látszott rajta, hogy jobban kedvelné azt ha énis beszélnék.
~Jimin pov~
- Végre! - terült el a kanapén Suga.
Mikor mentem volna be a konyhába, kaptam egy üzenetet EunJi-tól.
EunJi💜:Szia. Ne haragudj, hogy most zaklatlak.. De véletlenül nem láttátok SooAh-t valamerre?
Én:U-um. Miért?
EunJi💜:Kicsit összekaptak Liah-val, aztán elmennt. De már több mint két órája. Plusz, semmire nem reagál.
Én:Elmegyek megkeresni.Több se kellett, kisiettem a Dorm-ból, magam után becsapva az ajtót.
Valamiért kötelességemnek éreztem, hogy megkeressem.
Féltem.. Féltem attól, hogy valami baja esett.Már vagy egy órája keresem, de sehol nincs. Mintha a föld nyelte volna el.
Majd lányok sikítását hallottam. Tudtam, tudtam, hogy megláttak hiszen most még maszk sincs rajtam. Túlságosan is siettem ahhoz, hogy ezt észben tartsam.
Futni kezdtem. Nem tudtam hova is kéne mennem.
Majd egy sarkon befordultam, de ott valaki behúzott egy épületbe. Majdnem sikítottam, de befogta a számat.Nem láttam az arcát, mert csukja volt rajta.
- Csak maradj itt és maradj csendben.. -suttogta,majd elmennt.
Felse tudtam fogni mi történt, hiszen minden olyan gyorsan történt.
Hallodtam még a lányok sikítását, de egy idő után csend lett.Bíztam abban, hogy a "megmentőm" visszajön és megköszönhetem neki ezt az egészet.
De csalódnom kellett. Nem jött vissza.Majd a telefonom elkezdett rezegni,ami azt jelenti,hogy hívtak.
- Jimin! Te mégis mi a fészkes fenét csináltál? - idegeskedett Namjoon. - Minden televan azzal, hogy a fanok futnak utánad. -kiabált. - Elmennt az eszed? Hol vagy most? Elmegy érted Jin.
Elmondtam az utca nevét, majd vártam Jint.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Néma Lány.. /Jimin ff/ BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarLee SooAh, egy tizenéves lány, kinek élete teljesen megváltozik, miután egy kedves család, örökbe fogadja őt, és barátnőjét. SooAh egy elég érdekes lány. Némának becézik, csak mert nem szeret beszélni. De egy személy, mégis képes vele kommunikálni...