Kira némi aggodalmat érzett, ahogy tekintete újra végigfutott ellenfele robusztus testalkatán. Tudta magáról, hogy nem kezdő a közelharcban, de eddigi "pályafutása" során inkább a ködöt használta fegyverként, mint két kezét.
Az erő hátránya egy ilyen világban egyenlő a halállal...
Már-már arra gondolt, nem volt jó ötlet a párbaj, de ilyenkor mindig emlékeztette magát céljára, és ez eltökéltségét csak erősítette.
Az erőfölényt taktikával lehet ellensúlyozni...
A kocsma elhagyása előtt a részeg még motyogott valami olyasmit, hogy Yantar legtöbb kihívóját még a kocsmában elintézte; ez nem tántorította el a lányt, sőt, még egy kicsit javított hozzáállásán, mivel Yantar kihozta őt a szabadba, valószínűleg mert többre becsüli az eddigi ellenfeleknél.
Körülbelül öt méternyi távolság volt köztük.
A nő eddig semmit se szólt hozzá, arcán közömbös kifejezés ült, és nagyon lazának tűnt.
Karjait összekulcsolta a háta mögött, fejét kissé hátradöntötte, és félig lehunyt szemekkel firtatta kihívóját, mint aki nem veszi komolyan a dolgot.Eito Kalun miatt kénytelen volt lemondani arról, hogy végignézze a párbajt. Ezt természetesen mindennél jobban bánta, mert aggódott Kira épségéért, de a lány röviden megnyugtatta, hogy túléli.
Túléled. Ne aggódj.
Apáért küzdesz, ez vezéreljen.
Azért jöttél ehhez a nőhöz, mert állítólag tud segíteni a keresésben, és ha megnyered a párbajt, sok más embert is bevonsz vele.
Sikerülnie kell.Támadó helyzetbe állt, és igyekezte a gyengeség ellenkezőjét mutatni a vörös felé, de a rá bámuló acélkék szempár minduntalan zavarba hozta. Összeszorította a fogait, és megpróbálta összeszedni magát.
- Na, mi lesz? Beragadtál? - csattant a nő hangja mintegy sürgetésképpen.
Halk ropogás hallatszott, ahogy Kira erősen ökölbe szorította a kezét, feszültsége egyre nőtt; csak az kellett, hogy ugrassák.Ne izgasd fel magad... nyugodj le!
Gondold meg, hogyan támadsz!Sötét tekintettel felnézett, mire Yantar szája gúnyos vigyorra húzódott.
- Rajta, kiscsaj!
Hiába igyekezett megtartani a hidegvérét, a pohár ekkor megtelt.
Pattanásig feszült idegei végül kirobbantották a feszültséget, szemei felizzottak, és Kira rárohant ellenfelére, feledve az önkontrollt.
Velem ne szórakozz, te szajha!!
A vörös nem fogadta felkészületlenül a támadást. Kényelmesen elhajolt a lány első ökölcsapása elől, mire ő a lendülettől előrebukott, így ellenfele kikerült a látóteréből.
A... a fenébe!
Ez volt a legveszélyesebb, ami történhetett.
A lány megfordult, de nem volt elég ideje, hogy védekezzen; a következő minutumban hatalmas ütést kapott, akkorát, hogy szinte összepréselődött a tüdeje.
Valahogy sikerült megtartania az egyensúlyát, de tudta, hogy Yantar csak szánalomból nem ismételte meg ütését.
Vére az arcába szökött. Íme, első próbálkozása kudarcot vallott, és ellenfele fölénye több mint nyilvánvaló.
Lihegve a vörösre sandított. A szóban forgó személy teljesen nyugodtnak látszott, láthatóan meg se kottyant neki ez a kis támadás.
Nem szabad meggondolatlanul előrelódulnod. Ezt tartsd észben.
YOU ARE READING
YAKADAN - A lány a maszk mögött
FantasyVan egy név, melyet sokat emlegetnek a Shigure uralkodók birodalmában. Ez Yakadan, egy rettenthetetlen harcos neve, akit mindenki tisztelt és szeretett; azonban tizenkilenc évvel ezelőtt rejtélyes módon eltűnt. Néhányan azt beszélik, a démonok rabol...