1.

2K 91 38
                                    

Ezt a sztorit a cringe korszakomban írtam, szóval csak saját felelősséggel olvasd, köszi!

A gyönyörű álmomat az ébresztőm szakította félbe. Felpattantak a szemeim, kiugrottam az ágyból, és teli torokból üvöltöttem Ariana Grande zenéjét. Mikor már majdnem lement a szám, kikapcsoltam az ébresztőt, és a szekrényhez sétáltam.

-Szóvaaaal, ma péntek van, ami azt jelenti hogy esti műszak is lesz. Csodás.-motyogom magam elé, majd kikapok egy fekete farmert, egy csíkos pólót, amit gyorsan magamra is öltök. Igazából teljesen mindegy mit veszek fel, úgyis csak egy kicsi pincér vagyok.

Bebattyogtam a fürdőbe, és miközben mostam a fogamat, a másik kezemmel a telefonomat nyomkodtam, majd felhívtam videóhívásban a barátnőmet, Jisoo-t.

-Szia életem! -nyávogta a telefonba.- Nehéz napod lesz?

-Ahj bébi, ne is mondd.-mormogom a kamerába nézve. -Esti műszakra is bent kell maradnom mert péntek van.

-Szegénykém!- nyávog tovább. Néha komolyan idegesítő tud lenni a nyávogásával. Nem kell nekem macska.- Na megyek szerelmem, itt van...-szünetet tartott.-...öhm Lisa! Igen Lisa az, megint szerelmi bánata van... Ja teljesen...-azzal letette a telefont.

Mostanában olyan furcsán viselkedik. Mindössze 2 éve vagyunk együtt, és mindig zavarta hogy nem akarok vele lefeküdni. Lehet hogy valóban ideje lenne, de nem tudom. Már azt a szikrát sem nagyon érzem köztünk. És mindig azzal jön hogy Lisa jött hozzá.

Hirtelen ötlettől vezérelve, berontottam az előszobába, felkaptam a cipőmet és a kabátomat, kimentem az ajtón és beszálltam az autómba. Lehet hogy hajtottam mint a barom, de nem voltak rendőrök, szerencsére.

Leparkoltam Lisa háza előtt, majd megcsörgettem azért telefonon is, mert lehet itthon sincs. Legalább is Jisoo ezt állítja.

-Csá Jimin, mi a szitu?-mondja lazán.

-Cső Lisa, otthon vagy?

-Ja, itthon vagyok, mé mondod?- ezzel azonnal dudáltam, mire csak azt láttam hogy Lisa nekiborul az ablaknak.- Faszt ijesztgesd, te faszfej.- káromkodik a telefonba, majd kinyitja az ablakot és kiugrik rajta.

Kinyomtam a telefont, majd kiszálltam Lisához.

-Na mi a pálya, te seggfej?- ad egy öklöst a vállamba.

-Jisoo azt mondta most érkeztél meg hozzá, mert szerelmi bánatod van.

Lisa úgy nézett rám, mintha most azt mondtam volna hogy a karácsony igazából húsvét, démoni fehérrépákkal.

-Na figyu Jiminkém, nem akarom elbaszni a kedvecskédet, de... -fogta meg a kezeivel a vállaimat majd elkezdett rángatni. -Te barom, fogd már fel hogy megcsal téged!

Ha tudnátok hányszor mondta nekem ezt Lisa már a legelején is, de én nem hittem neki. Azt mondtam hogy Jisoo szeret és ő ilyet nem tenne. De most, utána kell ennek járnom.

-Lisa, pattanj be a kocsiba, megyünk kémkedni.- nyitom ki az ajtót, amire azonnal megrázza a fejét és olyan erővel csukja be azt a szegény ajtót, hogy a kocsi is beleremegett.

-Ne legyél már ilyen segghülye! A te kocsidat ismeri, az enyémet meg nem, úgyhogy told oda azt a szép kis seggedet a kocsimhoz és huppanj be mert megyünk kémkedni!

Aranyos lánynak tűnik, de ha igazán megismered, rájössz, hogy ő maga Lucifer.

Behuppantam a kocsijába, majd ő beült az anyósülésre és utasított hogy vezessek.

𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮, 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲; 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤!! 𝐲𝐚𝐨𝐢Where stories live. Discover now