Nem akarok semmit sem csinálni vele, főleg nem egy autóban. Dühösen arrébb löktem és rákiabáltam.
-Mit képzelsz magadról, te kalácsképű?! - mondatomra megszeppenve pislogott rám. Megrázta a fejét, lemászott teljesen rólam, majd kinyitotta az ajtót, én pedig idegesen kiszálltam az autóból.
El sem köszöntem tőle, csak erőből becsaptam az ajtót, és futásnak eredtem. Elkezdtek potyogni a könnyeim. Ezt jól elbasztad, Jimin...
Jungkook POV.
Ezt nagyon elcseszted, Jeon Jungkook. Elüldöztem Jimint, pedig nem akartam. Azt hittem legalább tetszek neki, de reménytelen.
Beleszerettem. Azokba a pici kezeibe, a különleges szemeibe, a dús ajkaiba, a hangjába, a nevetésébe, mindenébe.
De túl gyorsan haladok. Vagy csak Jimin fél? Vajon fél attól hogy belémszeret?Gondolkodtam, majd hipersebességgel pattantam a vezetőülésre, és indultam el Jimin után.
...
Már vagy 10 perce megyek, és sehol sem találom.
Egyszer csak egy futó alakot vélek felfedezni, aki befordul egy sikátorba és elkezd sírni. Leállítom a kocsi motorját, és az alak felé indulok. A szipogást egyre hangosabban hallom, és mikor közelebb érek, már tudom is hogy ő Jimin. Elbújtam egy kuka mögött, mert hallottam hogy megcsörren a telefonja.
-Szia GD... - szipog a telefonba.
-Mi a baj, életem? - hallom a másik fiú hangját. Életem?
-El tudnál értem jönni Daeguba? - mondta erőteljesebben Chim, és összeszorul a szívem. Hát, késő bánat Jungkook...
-Ja, haver, jövök.
Nem hallottam több beszélgetést, valószínűleg letette. Jimin felpattant a helyéről és írt valakinek. Szerencsére pont láttam a telefonja képernyőjét.
Hé Rosé, ma nem tudok menni dolgozni. Bejelentesz a főnöknél?
Ennyi volt az üzenet. Mintha Jimin megérezte volna hogy valaki figyeli, körbenézett, de én meg sem mozdultam. Szemeit rám vezette, majd elnevette magát.
-Tudtam hogy utánam fogsz jönni, nyuszi. - kacsintott, majd elsétált az útig és beszállt egy autóba.
Láttam hogy elhajtanak, és elkezdtem szédülni. Teljesen beleszerettem egy pincérbe, aki nem mellesleg aranyos, de egyben egy flegma srác. Kiscica...
...
Jimin POV.
Úgy érzem belezúgtam egy modellbe. Lehet hogy GD haverom észrevette a szemeimet, vagy lelkileg megolvasott, de megszólított.
-Szerelmes vagy, eperke?
Szó nélkül hagytam barátomat. Hazaérve elköszöntem tőle, majd berontva a lakásba, a fürdő felé vettem az irányt. Akármennyire nem látszik, még mindig vannak problémáim.
Egy kis "munka" után, végre nyugodt szívvel és farokkal tudtam lefeküdni aludni. Komolyan kezdem azt hinni hogy többet alszok mint Yoongi...
Éppen lehúnytam a szemeimet, mégis eszembe jutott Jungkook. A nyuszis fogacskái, a puha almácskái, a selymes haja, erős mellkasa és süti illata. Miért gondolok folyton rá? Szerelmes vagyok talán?
De nem is én lennék ha már a puszta gondolattól nem állt volna megint fel. Fáradtan sóhajtva hagytam a problémámat nyugodni, és mély álomba szenderültem.
Olyan szép ez a rét. Hát nem csodálatos a sok élénk szín? De... Miért van olyan farkincám mint egy cicának? Miért vagyok alacsonyabb mint szoktam? Érzem hogy a fű csiklandozza a hasamat, ami bevallom, nagyon furcsa érzés. Egyszer csak megpillantok egy aranyos kisnyuszit, aki éppen felém szökdécsel. Nyávogással köszöntöm, de ő csak némán áll előttem. Szemei hirtelen vörösek lettek, és Jungkook jelent meg előttem.
-Szia cicafiú, játszunk egy kicsit? - mosolygott, majd újra a cuki nyuszi jelent meg előttem. Elkezdtem futni, de nem mozdultam a helyemről. Az egész égbolt szürkeségbe borult, én pedig újra Jiminné változtam.
- Na, gyerünk szépségem játszunk egy kicsit! - karolt át hátulról Jungkook.
-Mit szeretnél? - mondom elhalt hangon, mire csak egy ördögi nevetést hallok.
-Tudod, most van párzási időszak, és gondoltam segíthetnél rajtam...Hirtelen riadtam fel az álmomból. Az óra hajnali hármat mutatott, én pedig ismét álló taggal ültem az ágyon, nehezen véve a levegőt. Mégis miféle álom volt ez?
Egy perverz állat vagyok, kijelentem.Nem sikerült visszaaludnom, ezért elkezdtem nyomkodni a telefonomat. Pontosabban Jungkook képeit nézegettem, amikre könnyebben el tudok menni.
Egy újabb élvezés után sem tudtam aludni. Megőrít ez a srác, én mondom.
Rosszabb vagyok mint egy tini kurva egy szar sorozatból. "Jaj ez a fiú olyan helyes, menten elmegyek. Ú ő is!" Nekem sűrgősen orvos kell... Mondjuk szerelem doki, akit Jeon Jungkooknak hívnak...
YOU ARE READING
𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮, 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲; 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤!! 𝐲𝐚𝐨𝐢
FanfictionJimin, aki ebben a történetben mindössze 19 éves, egy bárban dolgozik. Az egyik nap mikor éppen viszi ki valaki italát, neki ütközik egy erős mellkasnak. Itt kezdődött az egész történet...