3.

1K 88 11
                                    

-Taehyung, kikérem magamnak hogy nem vagyok az! - boxoltam vállba, mire ő felnevetett és Yoongihoz bújt.

Nem mintha elítélném őket, de ne előttem, a full hetero melett engyelegjenek már.

-Na és Jimin? Jisoo jól van? - mosolygott Suga, mire kínomban felnevettem.

-Hagyjuk. - mondta helyettem Taehyung, majd felrángatta a vendégszobába Sugát. Hát basszák meg...

-HA HALLOK BÁRMIT IS KIRAKLAK A HÁZBÓL! - kiabáltam utánuk, majd kiterültem a kanapén.

A telefonomon pörgettem az instagrammot, mikor egy jelölést kaptam. Alapból nem foglalkozok vele, de a pipa bebaszott, szóval visszakövettem azt a felhasználót.
Egyből rám is írt.

Szia! Te vagy a fiú a bárból?

Szia, igen én.

Jeon Jungkook, áll rendelkezésedre.

Már itt is zaklatsz?

Nem akarok beszélgetni veled. De kifizethetem az ingemet ha gondolod.

Semmi szükség rá.

Rád van szükségem szépfiú.

Hallod
Hagyjál már
Hetero vagyok.

Hmm.

Ok.

De holnap elmehetnénk sütit enni ha gondolod. Tudod, mint barátok.

Hmm. Jól hangzik.

Legyen. Elmegyek veled.

...

Magam sem tudtam miért mondtam igent. Jó, szeretem a sütit meg minden, de azért tudjuk már hol a határ... Hiányzik Jisoo és a csókjai. Hiányzik hogy megöleljen. Vagy csak... Hiányzik hogy valaki ezt tegye velem? Komolyan, összeveszek saját magammal...

Tárcsáztam a haveromat, Taemint, mert ő nagy szakértő ilyen téren.

-Jónapot kívánok, Taemin szerelem rezisztenciája.- nevetett, én meg telefonon keresztül szívesen levágtam volna neki egy nyakleveset. Frissen főve. Chilivel.

-Cső tesó! - mondtam Swagen, ami mondjuk inkább úgy hangzott, mintha gyomorrontást kaptam volna.

-Tesa, ne próbálj menő lenni, mert nem vagy az. - mondta full komolyan, én meg durcásan válaszoltam a telefonba.

-Lényegtelen. Holnap elmegyek egy sráccal sütizni és...

-Ne is folytasd. - vágott közbe. - 10 perc és ott vagyok. - és le is tette a telefont. Mondjuk nem lenne szerencsés ha hallaná amit én hallok az emeletről, mert valószínűleg dilidokihoz kellene vele járnom.

A hangok fentről egyre csak hangosodtak, én pedig a párnába bújva ringatóztam és dúdoltam, hogy ne sértsem meg a füleimet. De így is hallottam Tae nyögéseit, és a csattogó hangokat.

Hirtelen csöngettek, én pedig az ajtóhoz rohanva, felrántottam a kilincset, beráncigáltam Taemint és leültettem a konyhába.

𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮, 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲; 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤!! 𝐲𝐚𝐨𝐢Where stories live. Discover now