Rádőltem az ágyamra és az imént történteken gondolkodtam. Nem lehetek belé szerelmes, mert hetero vagyok, de még azt sem tudom elképzelni hogy kedvelem. Túl erőszakos, mégis gyengéd. Miért gondolok rá?
Talán holnapra mindent elfelejt? Vajon én is így teszek? Őszintén... Szerintem nem. Valamiért más ő nekem, mint egy egyszerű fiú, aki tolakodó. Nem... Tőle valamilyen oknál kifolyólag lepkék lepkednek a gyomromban, és gondolkodni is elfelejtek. Zavarba hoz...
A gondolatmenetemet a Taegi páros zavarta meg, akik gyorsan elköszöntek, és leléptek. Még rájuk is kell mosnom, hú de jó...
De kellemes meglepetés ért, mert az ágynemű huzat ott sem volt a szobában. Olyan kedvesek hogy szex után legalább a lepedőket kimossák.
Viszont nekem villámgyorsan rá kell jönnöm, hogy mi ez az egész Jungkookkal. Ebben segítségemre lesz a laptopom, amin valószínűleg Tae fiókját fogom használni.
Okés, és most Google... Mit tegyek ha fiúként tetszik egy fiú... Keresés... Ahh! 347680 találat! Szánalmas vagyok.
Büszkén ki tudom jelenteni, hogy ön meleg! Köszönjük hogy kitöltötte tesztünket! - írja az egyik weboldal. Aha, most elmegyek sírni.
Lecsuktam a laptopom tetejét, és gondolkozni kezdtem. Mi van ha a teszt nem hazudik, és tényleg meleg vagyok? De az lehetetlen... Hisz barátnőm volt. Jó, nem éreztem magamjól csók közben, de ez nem jelenti azt hogy a fiúkhoz vonzódom. Ugye?
Egy módon derülhet ki.
...
3 fajtát néztem meg. Lányxlány, lányxfiú és fiúxfiú. És láss csodát, a harmadik nyert. Magyarul... Meleg vagyok? Ó édes faszom...
...
Valaki dörömböl az ajtón. Morogva és nyöszörögve kelek ki a pihe puha ágyamból, és ajtót nyitok a harkálynak. Aki amúgy Jungkook, aki előtt egy szál boxerben állok. Zsír.
-Jimin, te most komolyan félmeztelenül vagy előttem? - vörösödött el Jungkook, de én még azt sem realizáltam hogy hol vagyok.
-Ja. - mondtam egyszerűen, majd belöködtem Jungkookot a házba.- Kávét?
-Igen, köszi. - villantotta ki nyuszi fogait. Lefőztem a kávét, majd kiordítottam hogy hogyan kéri. - Feketén!
Kiszolgáltam a modellnek a kávét, amit hangosan szürcsölgettünk. Én az ital után felébredtem és realizáltam hogy tényleg csak alsó van rajtam.
Sikítva rohantam fel az emeletre felöltözni, és el tudtam képzelni Jungkook arcát, ahogy annyit lát hogy sikítva felrohanok a lépcsőn.
Felvettem egy feszülős nacit amit tegnap vettünk, meg egy egyszerű fekete inget. Berohantam a fürdőbe, kiszépítettem magamat, és fénysebességgel rohantam le vendégemhez.
-Hah... - vettem nehezen a levegőt. - Bocs... Hah...
-Bárcsak alattam csinálnád ezt. - dörmögte alig hallhatóan, nekem pedig minden vér az arcomba szökött. Végignézett rajtam, és megnyalta a száját. Kijelentem, utálom hogy ilyen jó legjobb barátom van.
-T-tessék? - dadogtam lehajtott fejjel, még mindig paradicsom szerepet betöltve.
-Jól hallottad.
-Perverz... - motyogtam, de sajnálatomra hallotta. Odalépett elém, és az államnál fogva felemelte újból a fejemet.
-Apucival nem illik így beszélni. - mondta rekedten a fülembe, én pedig teljesen libabőrös lettem. Ha lehet, még ennél is jobban elvörösödtem.
-A l-lányokat sz-szeretem...-vettem le kezét arcomról, amit egy pimasz vigyorral díjazott.
-Pedig még soha nem láttalak ilyen igényesen felöltözve. - tette keresztbe izmos karjait, ami miatt akaratlanul is kicsúszott egy sóhaj a számon. Ő erre a tettemre gonosz mosolyt húzott arcára. - Mire gondolsz ennyire, Jimin?
Arra hogy azokkal a kezekkel végigsimítasz az arcomom, majd megcsókolsz. Semmi egyéb.
-Csak rájöttem, hogy elfogyott a kenyér. - mentegetőztem, mire ő kicsit hitetlenül, de bólintott egyet.
-Menjünk a sütizni. - rángatott ki az előszobába, és szerencse hogy vettem fel cipőt, mert nem lett volna szerencsés zokniban kimenni a szabadba.
-Szeretem a sütit. - mosolyogtam kisgyerekesen. Beültem Kook kocsijába, nem melleseleg az anyósülésre, majd az úton csak a mellettünk elhaladó házakat és fákat néztem.
Mikor megérkeztünk Jin cukrászdájába, berohantam az épületbe, amíg Jungkook normális tempóban sétált utánam.
-Olyan, mintha a nem létező fiamat vinném el cukrászdába. - állt meg mellettem az idősebb, neki pedig eszébe jutott még valami. - Ha apucinak mersz hívni, megbánod! - fenyegetett az ujját felemelve. Gonoszan rámosolyogtam.
-Apuci, veszel nekem epres sütit? - ugrálgattam körbe gyerekesen, amiért minden ember megbámult. Kellett neki meleggé tennie. Ő szívja meg.
-Veszek, de ne hívj apucinak. Még ne. - szorítta meg a csuklómat, majd kérte is az epres sütit, meg egy barackos sütit magának.
Leültünk egy üres asztalhoz és majszolni kezdtük az édességet.
-Adsz egy falatot? - néztem kiskutya szemekkel a mellettem ülő Jungkookra. Nagyot sóhajtott, majd aljas vigyorra húzta ajkait.
-Ha én is megkóstolhatom ezt. - mutat a számra. Érzem hogy ismét elvörösödök, de még a villa is megáll a kezemben. De tudok trükközni, ezért kiveszem a kezéből a süti kisebb darabját, és bedobom a számba.
Kuncogva fordulok vissza tányéromhoz, de a magas fiú elkapja a fejemet és maga felé fordít újból.
Minden szó nélkül nyomott egy puszit arcomra, majdnem a párnácskáimra. Lesokkolva néztem szemeibe.
-Csak egy eper darabka volt a szádnál. - nyalta meg ajkait, amik kiszáradtak. Olyan jól nézett ki ez az egész, hogy éreztem hogy a kelleténél jobban szorít lent a nadrág. Elhajoltam Kooktól, mint a villám, majd kezemmel kezdtem takargatni a dudort. Amit sajnos ő is észrevett.
-M-mehetnénk? G-gondom a-akadt... Amit e-el kell i-intéznem... - sütöttem le a szemeimet, Jungkook pedig a kezeit combomra tette. Ezzel csak rontott a helyzetemen, mert a nadrág egyre kényelmetlenebb lett.
-Ha nem sietsz, itt mindenki előtt kaplak le. - jelenti ki Jungkook, miközben kezét egyre feljebb csúsztatja. Rám markol, és a nyögést éppen csak vissza tudom tartani. Viszont olyan fejet vágtam mintha éppen szarnom kellene.
-H-hagyj! - löködöm arrébb kezét, de sikertelenül. Végre feláll a helyéről, majd megfogja a kezemet és szépen kirángat az épületből. Kinyitja a kocsi hátsó ajtaját, és szerencsére az ablakokon kívülről nem lehet belátni. Belök az ülésre, ő is bejön, becsukja az ajtót és felém mászik. - Mégis mit művelsz? - kérdeztem halkan, mire egyszerűen csak megcsókol.
-Amihez kedvem támad, kicsi fiú...
YOU ARE READING
𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮, 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲; 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤!! 𝐲𝐚𝐨𝐢
FanfictionJimin, aki ebben a történetben mindössze 19 éves, egy bárban dolgozik. Az egyik nap mikor éppen viszi ki valaki italát, neki ütközik egy erős mellkasnak. Itt kezdődött az egész történet...