7. /18+/

1.3K 72 2
                                    

Tényleg nem tudom mi ütött belém, de élveztem a csókot. Nem foglalkoztam azzal, hogy elrabolt, amin én magam is meglepődtem. Valóban Apucinak hívtam, ami nálam nem túl megszokott. Mégis, valahogy úgy érzem, hogy szeretem apucit...

Az ajkai még mindig az enyémeken mozogtak, és a kezei a derekamon pihentek.

Egyszer csak elvált tőlem, és mélyen szemeimbe nézett. Szánk között egy vékony nyálcsík húzódott, amit el is tűntetett egy kis szájrapuszival.

-Aranyos vagy. - döntötte homlokát homlokomra, én pedig újból elmosolyodtam.

-Én pedig örülök hogy te raboltál el. - kuncogtam, ő pedig nevetve kapott fel engem karjaiba, és csókolt meg újra.

Óvatosan lerakott a kanapéra, majd lassacskán felém mászott és puszikkal halmozta el a fejemet és a nyakamat.
Nevetve húztam még közelebb magamhoz, és ő vigyorogva a megpuszilta a fülemet is. Az az egyik legérzékenyebb pontom, ezért egy halk nyögést hallattam. Jungkook diadalittasan újból a fülemet gyötörte, belőlem pedig egyre magasabb nyögések törtek fel.

-Jimin, ne nyögj ilyen szépen, mert meg leszel büntetve. - súgta a fülembe, én pedig vörösen pillantottam Kook nadrágjára, ami olyan kényelmetlennek tűnt hogy már megsajnáltam szegényt. Ezért óvatosan lenyúltam kezeimmel nadrágjához, és amennyire a fizika törvényei engedték, lehúztam róla.

A szemei majd kiestek a meglepedtségtől, de megnyalta ajkait, majd nyomott egy újabb puszit homlokomra.

Segített nekem azzal hogy teljesen levette nadrágját. Én lehúztam róla felsőjét, és mikor megláttam felsőtestét, automatikusan elkezdett folyni a nyálam.

-Jimin, zavar hogy én csak egy szál boxerben vagyok, te meg fel vagy öltözve. Most levetkőztetlek. - nyalta meg ajkait, és én fel sem fogtam mit mondott, már is csak egy szál boxerben feküdtem alatta.

Csak hagytam hogy azt tegyen velem, amihez kedve tartja, hisz gondolom ezért rabolt el. Csak azt kurvára nem szeretném hogy kihasználjon.

Újból megcsókolt, mintha hallaná gondolataimat, és mélyen a szemembe nézett.

-Szeretlek, életem

Majdnem elolvadtam mondatától, ezért azonnal újból megcsókoltam. Ez nem az a játékos csók. Hanem az, amikor tiszta szerelmedből tapasztod ajkaidat valaki máséra, és érzed hogy lepkednek a pillangók a gyomrodban. Én ezt hívom szerelemnek.

Újból elváltam a gyönyörű fiútól, aki már mosolyogva kezdte el megint csókolgatni a fülemet, ezzel elrontva a romantikus pillanatunkat.

Az édes puszikat egyre hangosodó nyögéseim váltották fel, és Jungkook perverz nevetése.

Hirtelen fordítottam helyzetünkön, és Jungkook derekán kötöttem ki. Meglepetten nézett rám, mikor a szemeimre pillantott. Viszont felfogta a helyzetet, és megfogta a derekamat, majd közelebb húzott ágyékához.

Felnyögtem az érzésre, és közben Kook mellkasán tartottam kezeimet. Ő lassan előre-hátra kezdett mozgatni rajta, amire egyre jobban kezdtem el nyögni, ő pedig állatias hörgéseket adott ki.

Viszont a boxerem már annyira kicsinek minősült, hogy már szinte fájt hogy ott van a ruhadarab. Kook ezt észrevette, és felemelte a derekamat, hogy letudjam venni. Azonnal le is húztam a textilt, és előbukkant a kicsi Jimin. Kook megbabonázva nézett végig testemen, majd ő is hirtelen lehúzta alsóját.

Esküszöm az égre, hogy ekkora "kicsi" Jungkookra nem számítottam. Jézusom, már most megijedtem attól, hogy milyen lesz, ha ez belém kerül...

𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮, 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲; 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤!! 𝐲𝐚𝐨𝐢Where stories live. Discover now