-Tudtom szerint szülni nem tudok. - másztam ki lassan az ágy alól. - Meg menstruálni sem, szóval azt is kizárhatod.
A nyuszifogú szemei majd kiestek a döbbenettől. Én viszont halál nyugodtan sétáltam a szekrényhez, és vettem át a koszos farmeremet. Szoknyára, de az már lényegtelen.
-Jimin, te biztos nem az vagy akinek mutatod magad... - közeledett felém, keresztet mutatva, amin muszáj volt nevetnem.
-Nyugi már, nem démon vagyok. - röhögtem. - Csak egy srác aki minden bűntudat nélkül bűntényeket követ el. - húztam meg a vállam, és Jungkook felfogta. Sajnos...
-Akkor azért volt olyan ismerős a neved... - kezdi el, de közbe vágok.
-Ember, tudod te hány Park Jimin van még rajtam kívül?
Megforgatta a szemeit, majd mintha eszébe jutott volna valami, ördögi mosolyra húzta ajkait.
-Beszöktél apuci lakásába... Ezért bűntetést érdemelsz...-nyalta meg a szája szélét.
-Ennyi szex nem volt elég mára? - forgattam meg a szemeimet. Elkapta a csuklómat, én pedig megrémülve figyeltem az elködösült tekintetét.
-Hmm, most nem vagy olyan erős, igaz? - nevetett. Gyorsan megindult valamerre, de én kirángattam a csuklómat a lapáttenyerei közül, és a csípőmre téve a pici mancsaimat, ráztam meg a fejemet.
-Holnap megbaszhatsz, de mára tényleg elég volt a szexből. - indultam el a szobám felé, az ajtót pedig újból kulcsra zártam. Legbelül tényleg vártam hogy újra megdugjon, de tudom hogy nem lenne helyes. Viszont ezt a farkam teljesen máshogy gondolta, mert vigyázban állt, mint a katonák a sorban. Nagyot sóhajtva húztam le a szoknyámat és a már így is szakadozó boxeremet, és vettem kezeimbe a "fegyvert".
Igazából teljesen elfelejtettem, hogy Jungkooknak is van kulcsa az ajtómhoz. És ez egy kicsit kínos helyzetbe hozott.
-Hahh... Jungkookhhh... - sóhajtoztam szégyentelenül, miközben élvezetet nyújtottam magamnak.
-Jimin, kész a vacso... - lép be Jungkook a szobába, és mikor meglátja hogy mit csinálok, azonnal aljas vigyorra húzza a száját.
Én viszont mintha meg sem hallottam volna mit mondott, vertem tovább, és sóhajtoztam.
-Ahhh Junghhkookhhh... Ahh... - élveztem el, amit valószínűleg Kookie óriási szemekkel nézett végig.
-Jimin, te most komolyan...? - nevette el magát, én pedig szúrósan néztem rá.
Jungkook POV.
Ahogy láttam, hogy kiveri magának, nekem is felállt, de ezt nem mutathattam meg neki. Hisz kijelentette hogy csak holnap dughatom meg... Ahh kikészít ez a gyerek.
Megölt egy embert, beszökött egy lakásba, minden kicsi bűntudat nélkül, és még ezt is képes volt elviccelni. Ez a fiú sok mindenre lenne képes, mégsem bánt engem. Pedig elraboltam, naponta fekszek le vele, és csak lányos ruhákat kapott.
-Jungkook, vedd úgy hogy nem láttál semmit. - húzta fel gyorsan alsóját és rózsaszín szoknyáját, majd lesétált a konyhába.
Tudom hogy nem kéne a srácot próbára tennem, de ha tényleg az akire gondolok, akkor ezt ki fogom használni. Kicseszettül.
Mármint nem Jimint, hanem a képességeit. Hisz ő az egyetlen szerelmem, még ha nem is bánok vele úgy.Úgyhogy lesétáltam a konyhába, hogy Jimin ne egyen egyedül. Viszont a fiút sehol nem találtam. A függönyök el voltak húzva, és az utolsó dolog amire emlékszem az az volt, hogy egy sötét alak fejbeüt egy serpenyővel...
YOU ARE READING
𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮, 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲; 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤!! 𝐲𝐚𝐨𝐢
FanfictionJimin, aki ebben a történetben mindössze 19 éves, egy bárban dolgozik. Az egyik nap mikor éppen viszi ki valaki italát, neki ütközik egy erős mellkasnak. Itt kezdődött az egész történet...