Jimin POV.
Csórikám ott feküdt a földön, és nem tudtam mit tenni. Végig nézte az akciómat, és sosem lehetek felül... Várjunk csak...
-Támadt egy ötletem... - suttogtam vigyorogva, és nehezen felvettem a hátamra az idősebbet.
Leültettem egy székre, és csak egy boxert hagytam rajta. Állt neki, ami miatt akaratlanul is megnyaltam a számat. Elfordulva, szőke tincseimbe túrtam, és minden ablakot és ajtót bezártam. Magyarul, minden egyes menekülési útvonal le volt zárva...
Mocorgást hallottam és egy kómásan mocorgó Jungkookot láttam.
-Ahhh... - nyüszített fel. - Miért vagyok itt...?
-Ó szia Jungkookie~-sétaltam oda hozzá, és megsimogattam az arcát. - Nem gondoltam hogy ilyen korán felébredsz, de ez van... - sóhajtottam a kötelekre pillantva, de átverve Jungkook agyát, újból fejbeütöttem a serpenyővel. - Ezért ne szórakozz aranyhajjal. - túrok a hajamba lányosan, és kikötözöm a fiút.
Hmm... Gondolom most nem értitek hogy mi történik igaz?
Akkor elmagyarázom.
Igen, tudom, egy egyszerű, félénk fiúnak tűnök, aki egy bárban dolgozik. Nos, nem tudtok mindent. 19 év alatt vajon miket tehettem? Chh... Igen, már 18 éves korom óta abban a bárban dolgozok, de előtte... Az iskola mellett dolgoztam. Nem mellesleg egy maffiának. Ez kicsit hihetetlenül hangzik. De... Ez van. Az önvédelemből tökéletesen teljesítettem, ezért sikerült Jungkookot leütnöm. A többiből elég béna voltam...
Tehát röviden ennyi.
Közben amúgy a székhez kötöztem Kookiet, szóval jah... Már csak várnom kell.
-Ahh... - nyöszörgött fájdalmasan Jungkook. - Jimin, mi a...?
-Hmm Jungkook jól nézel ki így... - nyalom meg a szám szélét, és odasétálok hozzá. Ő kicsit rémülten les engem, de látom hogy már nem olyan nyugodt a déli tájakon.- Ennyire izgató az, hogy akit elraboltál, annak ki vagy szolgáltatva? - vigyorgok perverzen, és levetkőzök. Kook ezt tátott szájjal nézi végig.
-Ahh ez... - már nagyon nyugtalannak tűnik lent...
-Segítek rajtad, Jungkook. De csak egy feltétellel. - simítom meg karját, amitől libabőrös lesz.
-És mi lenne az? - vigyorog, mire én komoran nézek vissza rá.
-Tudod... Zavar hogy olyan kis ártatlannak hiszel. - pörgetem meg a kezemben a serpenyőt, és édesen elmosolyodok. Rémisztő lehettem, de nem zavartattam magamat. - Mi lenne ha... Játszanánk egy játékot, Jungkook?
-Mégis miféle játékot?
-Örülök hogy kérdezted... - tapadok rá erőszakosan ajkaira, a serpenyőt eldobva. Az egy nagy koppanással ért földet. De nem foglalkoztam vele. Csak Kook cseresznye ízű szájával.
Rámarkoltam férfiasságára boxerén keresztül, mire belenyögött a csókba. Hmm, ismerős helyzet, csak kicsit fordítva...
Elhajoltam tőle, majd felöltöztem és eloldoztam a fiút. Értetlenül leste a tetteimet.
-Ez az én játékom. Az én szabályaimmal. Szóval meg se próbálj ellenszegülni, nyuszi. - nyomok egy csókot nyakára, és belépve a szobába, kulcsra zárom az ajtómat. Jungkook kopogott, hogy engedjem be, de nem érdekelt. A játék még csak most kezdődött, baba...
YOU ARE READING
𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮, 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲; 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤!! 𝐲𝐚𝐨𝐢
FanfictionJimin, aki ebben a történetben mindössze 19 éves, egy bárban dolgozik. Az egyik nap mikor éppen viszi ki valaki italát, neki ütközik egy erős mellkasnak. Itt kezdődött az egész történet...