23. kapitola

2 0 0
                                    

,, Skočte!" zakřičel znovu Hank.
O chvilku později se ke skoku odhodlala. Děti vzala s sebou. Do černých vod moře dopadly jen pár stop od Hanka.
Zadržel dech. No tak, vynoř se, holka. Dělej, zlato. 

No tak, dělej...

Její hlava se ukázala nad hladinou. Stejně tak i hlavy obou dětí. Starší z nich - malé děvčátko - začalo volat, že neumí plavat. Pak zpanikařilo a začalo se neohrabaně plácat na hladině. Hlasitě naříkalo. 
Volnou rukou Hank zachytil bližší z obou dětí - malého chlapečka, který také vzlykal. ,,Chyť se mého krku!" 
Chlapec přestal vzlykat a provedl, co mu Hank nařídil. 
Děvčátko se neustále marné pokoušelo zápasit s vodou. 
Její zlatavé kadeře občas zmizely pod vodou. Plášť, který na sobě měla, ji táhl ke dnu. Hank hodil Američance záchrannou vestu. 
,, Vysvlečte si ten plášť a navlečte si tuhle vestu!"
Pokoušela se obléct vestu topícímu se děvčátku.
,, Ne, oblečte si ji vy!" zakřičel na ní.
,, Já ale plavat umím. Ona ne!" odpověděla. Snažila se zůstat nad hladinou.
,,Navlečte si tu vestu, ať to děvče pak můžete držet!"
Zavolal na ni a posunul chlapeckou ruku na svém krku.
,, Máme dost sil na to, abyste jí udržela hlavu nad vodou?" 
Američanka přikývla. Konečně se vysvobodila z pláště a provedla, co ji radil. Zahlédl za ní záchranný kruh. 
Nemohl ale pustit koš.
Chyťte se záchranného kruhu!"
Zapnula si vestu a rozhlédla se kolem sebe.
,, Za vámi!" 
Natáhla se a nahmatala kruh. Přitáhla si ho a položila na něj dívčiny ruce. Svým vlastním tělem ji pak ke kruhu přitiskla. Děvčátko přestalo bojovat s vodou, přiložilo tvář ke kruhu a začalo hystericky plakat. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 10, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Don't stop dreamingKde žijí příběhy. Začni objevovat