,, Alexi podívej "zavolala Kája. ,, našla jsem našeho nového mazlíčka když toho pejska jsme si nechat nemohli" zavolala Kája a v ruce pevně držela housenku.
,,To je super,ale jak se bude jmenovat?,, Zeptal se Alex"
,, Přece jako naše kamarádka co musela odjet "řekla Kája.
,, dobře, bude to Zuzka" řekl Alex
,, Ale ale copak to tu máme "ozvalo se z křoví. To byl jejich uhlavní nepřítel. Jmenoval se Ivan,byl vysoký, o čtyři roky starší a měl černé vlasy.
,, nic" řekl Alex a schoval Zuzku do jeho polorozpadlé mikiny. ,, To tě nemusí zajímat běž si okounět jinam!"
Zakřičela Kája.
,, Půjdu až mi ukážete co schovávate" začal křičet Ivan. V tu chvíli se vrhl na Alexe, ale on byl rychlejší. Utekl zatímco Ivan běžel za ním. V závěsu potom běžela Kája a snažila se nakopnout Ivana. Potom když Alex zmizel z dohledu tak se Ivan otočil a řekl. ,, jééjda. Někomu utekl kamarád. Aspoň že tebe tu nechal. Pojď!" přikázal ji a snažil se jí čapnout za ruku,ale v tu chvíli přiběhl Alex a rychlostí blesku kousl Ivana a spolu s Kájou utekli do jejich skrýše vysoko v korunách stromů. Kde měli bungr. Bylo to dřevo svázané k sobě tak aby si mohli bezpečně sednout a nespadnout.
Dokonce i poličky a ostatní věci tam měli zařízené.,, Kam si ji dal?! "ptala se Kája.
,, schoval do bezpečí" odpověděl Alex a vytáhl housenku ze sklenice v tajné úložné poličce.
,, už sem se lekla že si ji pustil!!, Musíme ji nakrmit "řekla. ,,máš pravdu...... Utrhneme ji něco ze zahrádky sestry Agnes" (jejich vychovatelka v dětském domově). Navrhl Alex. ,, dobře ale nesmí nás vidět".Tak utrhli sestře Agnes něco ze zahrádky a sami šli na večeři a spát.
- 3-
Omlouvám se za chyby jestli nějaké najdete dejte mi vědět do komentu.
ČTEŠ
Díky hudbě jsme se našli
RomanceKarolína je tmavovlasa holka které zemřel kamarád v dětském domově když chtěli společně utéct. Smrt ale nebyla potvrzena. Oba naprosto milují hudbu. Alex vždy hrál na kytaru a ona zpívala. O 8 let později potká Karolína na své vysněné škole někoho...