Ráno mě probudila mamka a zeptala se mě, jestli mi nevadí jet s Helen do školy autobusem, že potřebují jet brzy do práce. ,, jasně že ne "odpověděla jsem. ,, tak dobře, nastavím ti budík na telefonu a snídani budeš mít na stole, ještě si pospi ať seš vyspalá do růžova."
,, dobře, vstanu, zatím ahoj" řekla jsem mamce a ta odpověděla ,, ahoj".Vzbudil mě budík na telefonu , tak jsem se otočila abych ho vypla a první co jsem uviděla byla fotka, ta fotka. Koukala jsem se na ni dobré tři minuty než mi došlo že bych mohla vstát a vypnout budík.
K snídani jsem měla chleba se sýrem. Mňam. Bylo to moc dobrý. Rychle jsem se v koupelně připravila, upravila a v daný čas jsem vyšla z domu s tím, že na mě před vchodem čekala Helen. Byla jsem ráda, protože když jsme šli tu cestu, tak jsem si říkala, že sama bych tam nikdy nedorazila. Ještě jsme pěknou chvíli čekali na autobus.
Když dorazil autobus, tak jsme zaplatili s sedli si.Ve škole mě to bavilo, hlavně při češtině. Měli jsme čtenářskou dílnu a já si moc ráda čtu, takže mě to bavilo.
Oběd byl dobrý, po obědě jsme šli s Helen do blízkého obchodu koupit si chypsi.
Helen mi ukázala její oblíbené. Tak jsme si je koupili. Byli vážně...... Velice dobré .Domů jsme jeli autobusem.... Zase.
,,autem by jsme tam byli rychleji " pošeptala jsem Helen.
,, jo, ale v autobuse jsme dýl a to znamená sranda navíc" pošeptala mi Helen nazpátek.
Musela jsem připustit že má pravdu.
V autobuse byla sranda vždycky.Když jsem dorazila domů, tak jsem shodila batoh a šla se napít. Měla jsem hroznou žízeň, potom jsem se šla učit.
O tři hodiny později
Slyšela jsem zvuk dveří a poznala jsem, že jsou rodiče doma.
Já jsem se už neučila, takže jsem si chvilku četla a pak jsem se koukala na notebook na dokumenty.
Šla jsem přivítat mamku a taťku.
,, tak jak bylo ve škole???"zeptala se mě mamka.
,, skvěle" odpověděla jsem a tak se mamka usmála a dala mi pusu na čelo.
,, Musíme udělat ještě něco do práce" řekla mi mamka. ,, jasně "řekla jsem. Pak jsem odcházela do svého pokoje když mi přišla zpráva.Ahoj nechceš jít se mnou vyvenčit mého pejska??? Helen
Byla jsem ráda, že se mnou chce jít Helen ven.
Hned jsem se šla zeptat mamky jestli můžu.
,, no jasně že můžeš",, děkuju " poděkovala jsem a už jsem odcházela když v tom mě ještě mamka zastavila
,, počkej, máš udělanou školu???" zeptala se.
,, no jasně už pěknou chvilku se koukám na dokumenty" odpověděla jsem s úsměvem a odešla.
Helen jsem odepsalaJasně, ráda s vámi půjdu ven ;-)
Převlíkla jsem se a šla.
,, Vem si s sebou mobil, já ti zavolám až budu chtít aby jsi šla domů " řekla mi ještě mamka.
,, dobřeeee" odpověděla jsem a zavřela dveře.Došla jsem k ní domů a tam už vycházela z domu Helen se svým malým neposlušným pejskem.
,, ahoj " zavolala jsem z dálky.
,, ahoj" odpověděla Helen.
Když jsem k ní přišla tak jsem se jí zeptala jak se jmenuje.
,,Odyn" řekla Helen.
,, Ale říkej mu prostě Ody "řekla s úsměvem na tváři a k tomu dodala
,, ukážu ti hřiště jestli chceš, je moc hezké a navíc tam psi můžou".
Tak jsem jen přikývla a šlo se.Na hřišti jsme si to užili, než mě zavolala mamka.
,, Kájo pojď domů, stmívá se a ať se stihneš navečeřet, umýt a budeme se zase moct chvíli koukat na televizi" řekla mi do telefonu mamka a tak jsme se s Helen a Odym vydali k domovu.Před Heleniným domovem jsme se rozloučili objetím a já ještě pohladila Odyho a řekla jsem mu ,, hlavně nezlob paničku" a s těmito slovy jsem odešla.
Doma se mě mamka zeptala jak bylo. Tak jsem jí všechno pověděla, i to jaká sranda byla s Heleniným pejsek Odym.
,, jsem ráda že sis to užila "řekla mi mamka a já se šla umýt.
Večeře byla dobrá,potom jsme se jako každý večer koukali na televizi.Dneska jsem byla unavená takže jsem jen o obrázek zalétla pohledem a usnula jsem.
ČTEŠ
Díky hudbě jsme se našli
RomanceKarolína je tmavovlasa holka které zemřel kamarád v dětském domově když chtěli společně utéct. Smrt ale nebyla potvrzena. Oba naprosto milují hudbu. Alex vždy hrál na kytaru a ona zpívala. O 8 let později potká Karolína na své vysněné škole někoho...