Ráno jsem se vzbudila tak akorát. Ne moc brzy a ne moc pozdě. Vyšla jsem z pokoje, který mám poblíž kuchyně a tam byli mamka s taťkou. ,, dobré ráno "řekli oba nastejno. Přišlo mi to vtipné. ,, dobré" odpověděla jsem.
,, co by sis dala k snídani " zeptala se mě mamka.
Tak sem se zeptala jestli nemají nějaké cereálie......a měli.
Tak jsme se společně nasnídali u televize.Najednou mi mamka řekla, že mi pojedeme koupit něco na sebe, že si něco vyberu.
Já na ní jen s údivem koukala a tak se mě zeptala jestli souhlasím,tak jsem odpověděla. ,, Ano jela bych moc ráda" a tak jsme se domluvili, že po obědě pojedeme a že pojedeme bez taťky, že prý módě nerozumí.-----------------------------------------------
Když jsme dorazili do nákupního centra tak jsem se divila kolik tam je lidí.
----
Byli jsme asi v sedmi obchodech s oblečením a odjížděli jsme s dvanácti taškami. Byla jsem šťastná, že se o mě takhle starají. Mimochodem jedna taška byla plná knížek které mi dovolila mamka koupit si a v další tašce jsme měli batoh do školy.
------------------
Doma nás přivítal taťka a divil se kolik to máme tašek. Já se taky divila.
Kde sakra vezmou tolik peněz?!
Pak mi to mamka vysvětlila.
,, my totiž pracujeme v bance víš, ale neboj se nic nekrademe, jenom máme velkou výplatu."
Musela jsem se zasmát když mamka řekla, že nic nekradou. Líbilo se mi to jak se vyjadřovala. Byla s ní sranda....a s taťkou taky. Měla jsem je ráda a oni zase mě.Večer jsme si objednali pizzu a společně jsme se koukali na televizi. Když jsme šli spát tak jsem nemohla usnout.
Byla jsem nervózní. Zítra mám jít do školy,batoh jsme s mamkou připravili,dali jsme do něj nový penál s vybavením a jednu mou rozečtenou knížku . Věci mám připravené taky, ale jsem prostě nervózní, že si nenajdu kamarády, nebo že mě nikdo nebude chtít za kamarádku.
No co...... nechám se překvapit.
ČTEŠ
Díky hudbě jsme se našli
RomanceKarolína je tmavovlasa holka které zemřel kamarád v dětském domově když chtěli společně utéct. Smrt ale nebyla potvrzena. Oba naprosto milují hudbu. Alex vždy hrál na kytaru a ona zpívala. O 8 let později potká Karolína na své vysněné škole někoho...