Ráno mě vzbudila Moli. Musela jsem se smát a přitom jsem opakovala ,,Moli stačí, Moli dost"
Pak když jsem jí uklidnila, tak jsem ji nasypala granule (ano, granule jsme měli ale nic víc) a dala vodu do kelímku. S radostí se pustila do jídla.
Když dojedla, tak jsme šli do kuchyně udělat si snídani.
Udělala jsem si toasty a taky mamce a taťkovi,potom jsem vzala tác a odnesla jim to do pokoje. Ještě spali, takže jsem jim to položila na stolek v rohu a napsala na papírek 'dobrou chuť' a s radostí odešla.
Moli mezitím na gauči blbla,tak jsem vzala svůj toast a sedla si vedle ní.
Pustila jsem televizi a všude dávali pohádky.Po hodině přišel taťka s tácem a řekl
,, moc děkujeme za snídani, byla výborná ",, nemáte za co" řekla jsem na oplátku.
,, za chvíli vyrážíme tak se běž připravit" řekl taťka a odešel.
Tak jsem vzala do náruče Moli a šla do pokoje.
Vzala jsem si čistě černé triko a kalhoty. Svetr s vánočními vzory a na to bundu. Mamka přišla ke mně do pokoje a řekla ,, dobré ráno, můžeme jet??? "
,, jasně že" usmála jsem se a vzala do ruky Moli. ,, tak jdeme "řekla jsem jí s úsměvem.Mám dvě babičky a dva dědy.
Když jsem byla u babičky a dědy z mamčiny strany, tak jsem dostala knihu a oblečení. Mám dva bratrance,Péťu a Toma a jednu sestřenici Simču. Mám je všechny ráda,je s nima sranda. Simče je dvacet, Péťovi devatenáct a Tom je o rok starší jak já, takže šestnáct.Když jsme byli skoro u druhé babičky, tak jsem si vzpomněla ,, mami ještě se stavit Moli pro věci "řekla jsem a mamka rychle reagovala ,, Petře otoč to rychle to ještě stihneme"
A tak jsme šli s mamkou do zverymexu a taťka zůstal v autě s Moli.
,, vidíš támhle ten růžoví pelíšek??“ zeptala se mě mamka. ,, tak ten je..... boží........... mohla bych ho vzít prosím?? "zeptala jsem se a mamka mi to svolila. ,, radši vezmeme dva nemyslíš, bylo by to lepší, jeden by měla v obýváku a druhý u tebe v pokoji"
,,tak dobře..děkuju... Ještě vodítko a obojek" řekla mamka a já hned namítla ,, Moli je malá, to chce spíš kšíry ",, dobrý nápad, bude to lepší"
Nakonec jsme koupili růžové kšíry, vodítko, pelíšky,misky, pamlsky a taťka potom musel dojít pro velký pytel granulí.I babičky jsem dostala peníze,dva deníčky a oblečení.
Tady jsem měla jen jednu sestřenici, taky Simču a bratrance Jiříka.
S nima byla taky sranda. Jiříkovi bylo deset a Simče patnáct. Vlastně stejně jako mě.Večer jsme se doma koukali na pohádky. Moli si ležela a spala v jejím novém pelíšku a my si rozdělili šáňo.
Večer jsem Moli přenesla do jejího druhého pelíšku a šla spát. Byla jsem unavená takže jsem hnedka usnula.
_______________________________________
Doufám že se vám má tvorba líbí, pište do kom. ráda si to přečtu 😁😊
ČTEŠ
Díky hudbě jsme se našli
RomanceKarolína je tmavovlasa holka které zemřel kamarád v dětském domově když chtěli společně utéct. Smrt ale nebyla potvrzena. Oba naprosto milují hudbu. Alex vždy hrál na kytaru a ona zpívala. O 8 let později potká Karolína na své vysněné škole někoho...