------5.1.-------
Je neděle a zítra jedeme. Včera jsme s mamkou dokupovali věci, protože jich moc........ Teda žádné nemám.
V obýváku nám leží poloprázdný kufr.
Za chvíli jedu s Moli autobusem k babičce.
Mamka s taťkou jsou v práci, takže se jedu rozloučit s babičkou.
Včera jsme byli u babičky z mamčiny strany a dneska jedu zase k druhé.
,, pojď sem Moli "zavolala jsem na Moli.
Hned přiběhla a tak jsem ji nasadila obojek a dala ji do nové tašky na psy (já vím, zní to vtipně), vzala si batoh a šla a řekla jsem Moli ,, tak můžeme jít" a Moli jako na odpověď štěkla.Na autobus jsem nečekala dlouho.
Řidič mě ještě upozornil ,,toho čokla nevydávávej",, samozřejmě "řekla jsem.
Nelíbilo se mi jak ji nazval. Ten řidič byl prostě strašně nepříjemný,tak jsem radši uchopila pevněji tašku s Moli a sedla si na sedadlo poblíž zadních dveří.Po dvaceti minutách cesty, jsme dorazili na místo. Tady jsem to znala.
Vstala jsem se slovy ,, nashledanou, děkuji za odvoz " a odešla jsem.Tašku s Moli jsem položila na lavičku opodál, vytáhla jsem z batohu vodítko a upevnila ho Moli k obojku. Pak jsem vyndala i samotnou Moli a tašku nějak narvala do batohu. Z batohu jsem vyndala mobil a sluchátka a zapla písničky.
,, To jsou k nám hosti" slyšela jsem známí hlas a tak jsem zvedla hlavu.
Naproti mě šla babička.
,, ahoj babi "řekla jsem a rozešla se k ní.
,, teď je u nás Simonka a hraje s s Kotětem které k nám přišlo a děda jel na schůzi "
,, To je super a kam ses vydala ty???" zeptala jsem se babičky a ta mi odpověděla.
,, jdu na autobus, abych došla do krámu"
,, tak já půjdu k vám za Simčou. "
,, dobře, dobře"Tak jsem šla k babičce domů.
,, ahojdaaaaa"zavolala jsem do poloprázdného domu"
Najednou proti mě vyletěla sestřenice s vařečkou v ruce a hrncem na hlavě.
,, prosimtě či děláš"řekla jsem se záchvatem smíchu.
,, no moc se nesměj" řekla sestřenka s jeďte větším záchvatem smíchu, protože si asi uvědomila jak vypadá.
,, jen jsem nevěděla kdo tady je, tak jsem se chtěla pro všechny případy bránit " řekla s výtlemem ve tváři.
,,jeeee" najednou si všimla Moli ,, ahoj Moli, ty si tu taky joooo? "řekla šišlavím hlasem.
,, jen jestli by se nenašel nějaký ručník. Venku je sníh a Moli má mokré ťapky"
,,no jasně, dojdu ti pro něj, ty se zatím svlikni, nebo se tady upečeš"musela jsem připustit že má pravdu, bylo tady teplo a to jsem měla ještě bundu a mikinu.
Tak jsem se svlíkla a Simča mi mezitím donesla ručník a já utřela Moli ťapky.
Přišla jsem do kuchyně a Moli za mnou.
,,babička říkala že tady máš nějaké kotě?" zeptala jsem se.
,, jo je nahoře u tety" (ona totiž bydlí nahoře nad babičkou.)
,, byla ospalá tak jsem ji tam uspala a odešla dolů "
Tak jsme si popovídali přes dvě hodiny a pak přišla babička.
S tou jsem si taky popovídala.
Za další hodinu jsem šla s Moli v tašce na autobus. Simča mě vyprovodila a pak mi ještě zamávala.V autobuse jsem byla zase asi tak dvacet minut.
Když jsem dorazila domů, tak jsem utřeka Moli ťapky, protože jsem ji od zastávky zase pustila. Doma už byla mamka a přišla za mnou.
,, ahoj, tak jak bylo "zeptala se mě.
,, dobře,u babičky se objevilo kotě"
,, tak to je super "řekla, pohladila Moli a šla do kuchyně.
Pak jsem se pozdravila s taťkou, šla se koupat, navečeřela se a šla spát. Musím být na zítřek vyspalá. Jede se na lyžák.
ČTEŠ
Díky hudbě jsme se našli
RomantizmKarolína je tmavovlasa holka které zemřel kamarád v dětském domově když chtěli společně utéct. Smrt ale nebyla potvrzena. Oba naprosto milují hudbu. Alex vždy hrál na kytaru a ona zpívala. O 8 let později potká Karolína na své vysněné škole někoho...