Ráno mě zase probudila Moli.
Začala se mi vrtat pod ruku.
,, Moli ty mě nenecháš vyspat "řekla jsem s úsměvem na tváři.
,, no jo, no jo....... Už vstávám." jenomže tomu Moli nevěřila, tak jsem musela vyskočit z postele a říct
,, dobře vidíš, už stojím " Moli teda vydala kňučivý zvuk a zvedla packu.
,, dobře, tak se půjdeme nasnídat" řekla jsem s úsměvem na tváři vzala Moli do ruky.
Mamka s taťkou ještě spali,tak jsem položila Moli na zem a šla zpátky do pokoje.
Moli se za mnou jen dívala a zakňučela. Když viděla že jsem zašla do pokoje, tak se za mnou rozběhla.
V pokoji jsem vzala misku a donesla ji do obýváku,tam jsem ji nasypala granule a nalila vodu a sama šla dělat snídani.
Babičky nám dali buchty co napekli, tak jsem si vzala dvě buchty a zapla televizi. Pořád dávali pohádky, takže se bylo na co koukat.
O chvíli později přišla mamka.
,, dobré ráno zlatíčko " pozdravila mě.
,, dobré...... Taťka ještě spí??"
,, jo jo... Ještě spí, včera byl unavený, ještě večer mu psal šéf jestli nemůže něco dodělat, takže dělal do noci "
,, aha to je škoda, snídani jsem nedělala myslela jsem že si taky vezmete buchtu"
,, jo jo.. Já si ji vezmu, musíme to sníst ať se to tady nezkazí "řekla mamka a zasmála se.
Moli dojedla a běžela za námi ke gauči aby mohla hlídat jestli něco nespadne.
Když jsem dojedla tak jsem se koukala s mamkou na televizi, když v tom mě napadlo že bych mohla jít s Helen ven.
,, mami mohla bych jít s Helen a Moli ven??? "zeptala jsem se.
,, jasně že, ona ještě nespí?"
,, to nevím, já ji napíšu"
Tak jsem ji napsalaAhoj Helen mohla bys jít se mnou ven..... a i s Odym?????
Chtěla jsem aby si s sebou vzala Odyho, protože jsem věděla, že jinému pejskovi by nic neudělal.
V tom přemýšlení mi přišla zpráva.Jasně rádi půjdeme ven, ale nevadilo by ti kdybychom se pro tebe stavili, já před chvílí vstala a ještě nejsem ani nasnídaná :-)
Tak jsem hned odepsala
Jasně až budeš nasnídaná tak napiš, abych se šla připravovat.... ;-)
A Helen mi odepsala
Okkkkkkkkk:-)))))
Tak jsem to řekla mamce a ona souhlasila. Ještě tak půl hodinu jsme se koukali na televizi když mi přišla zpráva.
Už jsem hotová, vyčistím si zuby, přistrojím se a připravím Odyho.
Tak jsem ihned odpověděla
Jasně jdu se taky připravovat.
,, Helen už je najedená a jde se připravovat, tak já jdu taky a ani nevím za jak dlouho do kšírů dostanu Moli. "
,, dobře, dobře" řekla mi na to mamka a tak jsem se šla připravovat. Zuby jsem měla vyčištěné za chvíli a oblečená jsem byla co by dup.
Jenže jsem se zdržela s Moli.
Když jsem ji konečně dostala do kšírů, tak mi přišla zpráva od Helen.Už vycházím ;-)
Tak jsem si řekla že jí půjdu naproti.
,, já jdu mami zatím ahoj "
,, ahoj a buď doma nejpozději ve dvanáct, jdeme na oběd k babičce"
,, dobře, ale k jaké????? "zeptala jsem se.
,, k babičce od taťky" řekla mamka a já ji na to řekla ,, dobře "zavřela jsem dveře a šla.
V půli cesty jsem viděla Helen sbírat.................. Odyho výkal.
Tak jsem přišla zezadu a bafla na ni.
No ta se lekla..... div do toho nespadla.
,,ÁÁÁÁÁÁ" začala křičet,tak jsem ji uklidnila.
,, neboj se já nejsem žádnej vrahoun" řekla jsem se záchvatem smíchu. Ona se začala smát se mnou, když si všimla Moli.
,, ty jsi dostala pejska k vánocům?! "
,, Ano a není to pejsek je to fenečka a jmenuje se Moli"
,, ta je....... Nádherná "řekla Helen s úsměvem, klekla si k Moli a začala ji hladit. Moli ji na oplátku blízala po ruce.
,, umí už něco???" zeptala se mě Helen. ,, ne ještě ne "
,, no tak by jsme ji něco mohli naučit" řekla Helen.
,, Mmmmmmmmmm.... Tak dobře " řekla jsem a s Helen, Moli a Odym jsme zamířili k hřišti.
Za tu chvilku se Moli naučila sednout, lehnout a dát pac.
,, už je za deset minut dvanáct radši půjdeme" řekla jsem Helen a tak jsme šli.Doma jsem se připravila,taky jsem připravila Moli a jeli jsme.
U babičky jsme měli vynikající guláš.
Děda je totiž myslivec a každý rok dělají myslivcům guláš a někdy něco zbyde. Na oběd byli zvání i má sestřenice s bratrancem.
Po obědě jsme šli s Moli a sestřenicí na dlooouhou procházku.
Když jsme se vrátili, tak jsme už museli jet protože bylo pozdě.
Když jsem přijela domů, tak jsem se vykoupala a navečeřela. Doma jsem našla brambůrky, takže jsem přemluvila mamku, jestli bych si je mohla rozdělat..... no co...... Dával Harry Potter.
Večer jsem si povídala s fotkou u postele a když jsem se vypovídala tak jsem šla spát.
ČTEŠ
Díky hudbě jsme se našli
RomanceKarolína je tmavovlasa holka které zemřel kamarád v dětském domově když chtěli společně utéct. Smrt ale nebyla potvrzena. Oba naprosto milují hudbu. Alex vždy hrál na kytaru a ona zpívala. O 8 let později potká Karolína na své vysněné škole někoho...