Kapitola Devátá

35 6 3
                                    

Za ty dny jsem si užila spoustu zábavy a dozvěděla se hodně věcí.
Třeba jako že Helenina vysněná škola je taky konzervatoř a další.
Teď vyrážím za Helen. Jdu ji naproti, protože jeden týden chodí jedna té druhé naproti a další druhá  té první.

Když jsem zazvonila tak se zevnitř ozvalo ,, už jduuu!! " ozvalo se za dveřmi a když se otevřeli dveře tak vyběhl Ody a skočil na mě.
Tou silou mě svalil na zem.
,, Ody, Odyne...... Promiiiiň to jsem nechtěla" řekla Helen a odtáhla Odyho.
,, To je Dobré"odpověděla jsem jí.
Zavřela Odyho a šli jsme na autobus.
,, máš všechny ty úkoly??" zeptala jsem se.
,, Joo, včera jsem to dělala do noci, protože jsem musela jít  s Odym, stavil bych se, ale neměla jsem všechno takže jsem ani nemohla. "řekla Helen.
,, To nevadí já bych stejně taky nemohla jít" řekla jsem ji na to.

Ve škole to bylo jako vždycky, jediné my s Helen jsme měli všechny úkoly. Jiní je buďto nestihli a nebo na nějaký zapomněli. Po obědě do krámu a z krámu na zastávku. Autobus měl spoždění, takže jsme se bavili o dnešním dní ve škole.

Doma jsem se učila do té chvíle než přijeli rodiče.

Byla jsem venku s Helen a Odym, večer jsem se koukala s rodiči na televizi
---------------------------------------------------------
Takhle to šlo každý den, jen někdy jsem měla tolik úkolů že jsem ven nešla a nebo jsem prostě byla s rodiči a ven jsem taky nešla.

_____________________

Doufám že se vám příběh líbí a omlouvám se za překliky a chyby😁👍(další kapitola už bude o vánocích a nechte se překvapit co Kája dostane od Ježíška.) 😁😁

Díky hudbě jsme se našli Kde žijí příběhy. Začni objevovat