Kapitola Jedenáctá

37 5 4
                                    

Ráno jsem se vzbudila a uvědomila si že jsou VÁNOCE!!!
Hnedka jsem popadla telefon a napsala Helen

Veselé Vánoce

Ona mi hned odpověděla

Taky a bohatýho Ježíška

Najednou se otevřeli dveře a v nich mamka s tácem.
,, dobré ráno zlatíčko "řekla mamka.
,, dobré mamčičko" pozdravila jsem mamku a mamka se musela zasmát tomu jak jsem ji oslovila.
,, když už jsou ty Vánoce, tak pro tebe tady mám snídani do postele "řekla a s těmito slovy mi položila tác na peřinu.
,, moc děkuju mami" řekla jsem a objala ji.
,, s taťkou budeme v obýváku až to dojíš, tak to dones do kuchyně k myčce. " ,, dobře děkuju" poděkovala jsem a mamka odešla. Tak jsem si k té snídani pustila film na notebooku.

Ještě jsem šla odpoledne ven s Helen a  Odym.
,, co sis vlastně přála "zeptala se mě Helen.
,, já si přála jen knížky" odpověděla jsem.
,, no jasně, co jinýho, ale já taky "řekla a zasmála se.
,, A co ty??? Co sis přála ty" zeptala jsem se naoplátku.
,, nooooo. Já si přála taky knížky, oblečení a pokud možno nový telefon"
,, takže si asi napnutá že jo?? "
,, jasně že jsem, nevim co dostanu a navíc přijede babička s dědou"
,, no jo..... Já už se taky těším. To jsou mé první Vánoce s dárky "
,,to vážně??? Chudaku" řekla Helen.
,, Fuuuuuuujky" řekla jsem a ukázala na hnědou kuličku vedle Odyho.
,, Odymu se zachtělo na záchod "řekla jsem a společně jsme se začali smát.

Ve tři hodiny jsme šli každá domů.
,, tak hodně bohatýho Ježíška" řekla Helen a objala mě. ,, tobě taky "řekla jsem a každá jsme šla domů.

Doma jsem mamce pomohla s večeří. Nikdo nejí rybu takže máme řízky.
Zapomněli jsme koupit šáňo, takže taťka jel ještě narychlo jestli někde budou mít otevřeno.
Pak volal mamce že nic. Takže mamka volala babičce jestli nemají šáňo navíc....a měli. Takže jsme měli štěstí.
Než taťka přijel tak jsme s mamkou měli večeři a mamka byla vykoupaná, já se teprve šla vykoupat.
Myla jsem si i vlasy.
Miluju ten pocit teplé vody a to jak si zajedu prsty do vlasů.

Mamka nalila šáňo a řekla se smíchem  ,, kdo chce na záchod tak ať jde jinak se budete muset u stolu počůrat" tak jsem nevydržela a začala se hlasitě smát,taťka taky.
Když jsme dojedli, tak jsem jsem šla pro dárky a dala je pod stromeček a mamka s taťkou dali 'nenápadně' jejich dárky pod  stromeček. Pak jsme se odebrali do koupelny, pustili lodičky a při tom zpívali.
Najednou zazvonil zvoneček a mamka řekla že si můžeme jít rozbalit dárky.
Pod stromkem bylo několik dárků. Dala jsem mamce a taťkovi dárky ode mě a sama jsem si šla rozbalit dárky, ale taťka odešel. Tak jsem se zeptala
,, mami kam šel taťka "a mamka mi odpověděla ,, toho si nevšímej a rozbal si dárečky" tak jsem se na ni nevěřícně podívala a sáhla jsem po prvním dárků který jsem uviděla. V tom ale přišel taťka a  zastavil mě se slovy ,, být tebou tak si první rozbalím tohle "podal mi docela velký dárek.
Najednou se tam něco pohlo a já se lekla. ,, co je v tom" zeptala jsem se mamky a ta mi odpověděla ,, tak to otevři a uvidíš"
Tak jsem odklopila víko a najednou na mě vyskočilo štěně Beagla a začalo mě olizovat. ,, dost, dost, prosím to stačí" konečně jsem od sebe odtáhla pejska a koukla jsem se na rodiče.
,, vy jste mi koupili pejska?! "
,, Ano. Mysleli jsme že když se ti tolik líbil Ody, že se tu bude líbit tvůj pejsek" řekla mamka.
,,mě se líbí.... A to mooc"
,, To jsme rádi "řekl taťka.
,, pojmenuju ji Moli" řekla jsem a objala mou fenečku, ona už to moc dlouho v objetí  nevydržela a začala mě blízat.
,,jen jsme nestihli koupit věci pro Moli. Pelíšek a takový."
,,to nevadí. Tak by jsme mohli zítra ne??" zeptala jsem se.
,, zítra jedeme k babičkám "řekl taťka a mamka ho hned odbila ,, To sice ano, ale pojedeme městem a nějaký ten obchod by už mohl být otevřený"
,, dobré tak se podíváme "řekl s úsměvem taťka.

Ten večer spala Moli se mnou na posteli a já jsem napsala Heleně co jsem dostala. Ona taky dostala vše co si přála a hodně jídla od prarodičů.
Pak jsem vypla mobil a šla spát se slovy mířené k fotce
,, veselé Vánoce Alexi".

Díky hudbě jsme se našli Kde žijí příběhy. Začni objevovat