Kapitola Desátá

35 5 2
                                    

-23.12.-
Je den před Vánoci,uz se těším.
Je ráno a já jsem doma sama. Mamka s taťkou museli do práce, takže já jedu za chvíli s Helen dokupovat dárky.

Ozvalo se zaťukání a já věděla že je to Helen. Běžela jsem otevřít.
,, kdo tady chce jet nakupovat dárky??? "zeptala se mě.
,, Jáá" odpověděla jsem přiškrceně, ale s radostí v hlase.
,, Ahoj "řekla a objala mě, tak jsem udělala to samé co ona.
Jeli jsme autobusem do velkého města, ještě chvilka nám zbývala a tak jsme si u puštěné televize řekli své návrhy na dárky.
Asi tak po čtvrt hodině jsme šli na autobus s deníkem, ve kterém byli typy na dárky.

V autobuse jsme si pustili písničky do jednich sluchátek.
Ještě jsme museli přestoupit na jiný autobus. Než přijel tak jsme si zašli do krámu a tam si koupili chypsi do dalšího autobusu. Helen říkala, že by nás tam s tím nemuseli pustit, tak jsme chypsi schovali do batohu a šli na zastávku.
Když jsme přišli, tak akorát přijížděl autobus.
Sedli jsme si dozadu a rozdělali chypsi.

V obchodě bylo zase hodně lidí. Každý opožděně nakupoval.
Já už dárky měla, ale chtěla jsem ještě něco. Helen měla taky dárky, ale letos k nim měla přijet na Vánoce babička s dědou.
Bylo to prý narychlo takže nic nemá a chtěla ještě něco pro Odyho.
Nákupy jsme museli stihnout do hodiny. Kdyby jsme to nestihli, nebo by jsme ještě nechtěli tak musíme jet za další hodinu.
,, myslím že to stihneme do hodiny" řekla Helen.
,, taky si myslím "odpověděla jsem jí přihlížející si obchodní centrum.

,, já to asi vezmu" řekla Helen držící svetr.
,, Noooooo já kdybych byla babička, tak se mi to líbí " řekla jsem Helen.

Tak jsme vzali svetr a šli. Dědovi koupila vodičku po holení a Odymu  pískací hračku s novým obojkem.

Já mamce koupila mikinu a taťkovi čepici.

Na autobus jsme čekali deset minut a do krámu jsme nechtěli. Koupili jsme si totiž zásobu chypsů do obou autobusů,protože budeme muset ZASE přestupovat.

Když jsem dorazila domů tak tam ještě nikdo nebyl. Hned jsem dárky schovala k ostatním.
Pro mamku jsem měla :
Vonnou svíčku, mikinu, dvě trička  a voňafku.
Pro taťku :
Čepici, svetr, vodičku po holení a taky voňafku.
V dětském domově jsme dárky nedostávali, takže jsem se docela těšila. V mnoha knížkách jsem četla o Vánočních tradicích. Když jsem pekla s mamkou perníčky, tak mi řekla, že s taťkou sedí u štědrovečerní večeře, dávají šupinu pod stůl a chodí do koupelny pouštět lodičky.
Takže se už těším.
Večer přijela mamka a řekla že taťka musí být ještě v práci.
Tak jsme nějak dostali stromek do obýváku a ozdobili ho. Pak jsme šli unavené do postele.

Díky hudbě jsme se našli Kde žijí příběhy. Začni objevovat