- Dobrou, Tini. -

904 40 13
                                    

„Tak pojď princezno" natáhl jsem se jí pro kufr a natáhl k ní ruku.

Ona se za ní hned chytla a já se cítil jako v sedmém nebi.

Nebudu lhát, na to, že jí je 11 my přijde strašně hodná. Ne jako ti fakani co se neumí chovat.

„Tini?"

„Ano srdíčko?" nedokážu ji říct jménem.. Vždy to musí být nějaká přezdívka.

„Co se stalo mezi tebou a Marcusem? Proč nesmí vědět kde jsi? Proč nesmí nikdo vědět kde bydlíš? Proč jsi odjel?"

„Moc otázek a špatné prostředí zlatí. Počkej na pokoj. Vše ti vysvětlím ale slíbíš mi, že to nikomu neřekneš. Nikomu" při slově nikomu jsem zvýšil hlas.

„Neboj. Už jsme tady?"

„Ano. Pojď. Zavoláme výtah."

Za pultem stál stejný chlapík jako včera.

„Zlato. Já jsem hned tady. Počkej tu."

Emma zavolala výtah a já se vydal za Marcusem. (ne za jeho bratrem. To ještě ne 😂)

Tady máte další za mlčení."

Řekl jsem a na stůl hodil další 1k..

Odesel jsem zpět za Emmou. Zrovna se otevíraly dveře a já ji zezadu chytl za pas a přeběhl s ní do výtahu.

Po té jsem se natáhl pro kufr a zmáčkl číslo mého podlaží.

„Proč jsme nešli po schodech?"

„Protože jsem línej a ty to máš po mě. Vím, že bych tě stejně musel vynést."

„Tak to máš pravdu. Ale já chci nést i ted" šibalský se usmála.

„Tak pojď ty strašidlo." řekl jsem, a ona na mě hned skočila a své tenké nohy obepnula kolem mého pasu.

Nebyla nijak těžká. Trochu jsem si ji nadhodil a chytil ji pod stehnem. Ona se mě držela za krkem a spokojeně mi funěla do ramena. Já do druhé ruky vzal kufr a vyrazil.

Stal jsem u dveří a hledal kartu. Když jsem se otočil zadkem k tomu pípáku (😂😂) a sklonil se, že položím Emm na zem, dveře se otevřeli. Já se lekl a až po chvíli jsem si uvědomil, že jsem si kartu dával do zadní kapsy kalhot.

Zasmál jsem se a šel k posteli,na kterou jsem Emmu posadil.

„Taak. Vybalíme věci a dáme film? Co říkáš?"

„Vybalíme věci, ty mi všechno, co se stalo a děje řekneš, a pak si pustíme film. To je plán"

„Tak dobre" brnknul jsem ji prstem do nosu a začal vytahovat oblečení. Pyžamo jsem ji nechal na posteli a ostatní věci schoval k sobě do skříně.

Na spodku batohu jsem našel fotku.

Mě, Maca, a Emmi.

Objímáme se.

Nám bylo 14, Emmě 8.

Smáli jsme se.

Tenhle moment si živě pamatuji.

„Proč ji nosíš?"

„Nosím ji už tak 2 roky. V té době jste se ještě měli rádi. Bavili se spolu. Tiny, já vím že si myslíš že jsem malá, ale jsem váš sourozenec, žiju s vámi od malinka a poznám, co se děje. Odcizili jste se. Proč? Vidím to jak se před fanoušky přetvařujete a doma na tebe Mac háže nenávistné pohledy.. Proč? Proč tohle všechno?"

Přišla mi tak dospělá když tohle řekla. Sedl jsem si vedle ní a posadil si ji na klín.

„Začalo to, když nám bylo 15. Víš, já se do Maca zamiloval. Četl jsem fanfikce o nás dvou. Jeden se do druhého zamiluje, řekne mu to, druhý si uvědomí že ho také miluje a jsou spolu až do konce života. Byl jsem tak naivní a šel za svým bratrem a řekl mu to. První bylo jen ignorování, po té přišly posměšky, po té pohlavky, po té shazovaní na zem a pak to přecházelo do silného mlácení. Nemohl jsem dýchat, zvednout se. Neříkám to proto, aby jsi mě litovala ale po těle mám podlitiny. A i když mi tohle dělá, já mu odpouštím. Stále ho miluji a myslím si, že když je schopen tohoto, bude schopen mě tímhle stylem šikany, nebo jak se tomu dá říkat, zabít. Špatně do me kopne a je konec. Na fyzickou bolest si časem zvykneš ale na tu psychickou a to, že člověk, kterého miluješ, nýbrž tvůj bratr, tě jako bratra ani dvojče nebere, šikanuje tě, neopětuje ti žádné city. To je teprve hrozné. A to já už nechtěl snášet. Proto jsem se zvedl a odešel sem. Proto nechci, aby to někdo věděl. Slib mi, Slib Emmo Gunnarsenová, že tohle nikomu neřekneš. Prosim"

Dokončil jsem to, co jsem chtěl říct a vydechl. Emma měla slzy v očích a jemně mne obejmula.

„Bože Tiny. Promiň, že jsem to neviděla a nijak ti nepomohla. Mrzí mě to. Maca už jako bratra neberu, když byl schopen ti takhle ubližovat."

„Ale Emmi. Já to neříkal proto, aby jsi ho přestala mít ráda. On tě má rád víc než sám sebe a toho si važ. Já si za to mohu sám. Přestaňme se o tom bavit a pověz mi, co dělal když jsem odešel?" hladil jsem ji po vláskách.

„No. Nejdřív když to zjistil, tak ti furt volal. Furt hypnotizoval telefon. Po tom začal kopat do věcí. A potom byl mimo. Nevnímal. Jen seděl. Ach bože. Je mi tě hrozně líto.. Nechci na to myslet. Pustíme si ten film?"

„Tak pojď." řekl jsem a přešel ke gauči a celý se na něj rozvalil.

„A co já?" podívala se na mě smutné Emma.

„No já počítám s tím že si vylezeš na mě." usmál jsem se na ni.

„Vždyť tě to bude bolet."

„Nebude. A i když ano, ty mi za tu bolest stojíš. Tak pojď."

Emma nic neodpověděla a šla si na mě opatrně lehnout.

Ano, bolelo to ale pro Emmu cokoliv.

„Ještě počkej" zvedl jsem se pro deku a lehl si zpátky. Ona se na mě uvelebila a já přes nás hodil měkkou deku aby nám bylo teplo.

Pustil jsem film nerozdělitelní a v půlce jsem zjistil, že Emma usla.

Pokusil jsem se vstát a vypnout televizi ale Emma se probudila.

„Pojď, jdeme se lehnout andílku"

Zvedl jsem si ji do náruče a přešel k posteli. Na ní jsem ji opatrně položil a trochu s ní zatřepal.

Ona se probudila pořádně.

„Emmi ještě pyžamo."

„Jojo. Sprchu a zuby můžu zítra? Prosím."

„Můžeš." usmál jsem se na ni a šel na záchod.

Sundal jsem si spodní prádlo a vzal si čisté. Jen v boxerkách jsem zase šel do postele a lehl si vedle Emm.

Ta se ke mě hned přitulila (bože co já bych za to dala 😂 vedle Tinuse, který je jen v boxerkách. Ale asi radši Maca no 😂) a já nás přikryl peřinou.

„Dobrou noc beruško." dal jse jí pusu do vlasků, ona zvedla hlavu a dala mi malou pusinku přímo na pusu.

„Dobrou Tini"

Hlavu si položila na mou nahou hruď a já je obejmul jednou rukou a druhou jsem si dal pod hlavu.

V klidu jsem zavřel oči a propadl spánku.

1117 slov ❤️

Tak co na to zatím říkáte? 🖤❤️

Brácho, vypršel ti čas {M&M incest} Kde žijí příběhy. Začni objevovat