- Tady tě mám bratříčku. -

874 41 4
                                    

Když už konečně začalo svítat, a já se jakžtakž uklidnil že svého snů, rozhodl jsem se zajít si do obchodu. Kdyby se Emma náhodou probudila než se vrátím, dal jsem ji na stůl papír se vzkazem.

Emmi. Jsem v obchodě, ničeho se neboj. Zamknul jsem tě tu ale máš i jedny klíčky někde v kuchyni. Dokud se nevrátím nikomu neotevirej!
Miluju tě.
Martinus

Vzal jsem si bundu, boty a vyběhl ven. Hned co jsem vyšel z hotelu, ovál mě svěží vítr a všechen zbylí stres z noci ze mě opadl. Byl to skvělý pocit.

Emma

Probudilo mě bouchnutí dveří. Šla jsem se podívat, jestli někdo nepřišel ale doma jsem byla sama.

Martinus vstával dřív. Probudilo mě to. Na stole ležel papír tak jsem si ho přečetla a pustila si televizi.

Martinus

Před tím, než jsem vešel do obchodu jsem si vybral pár peněz. Do banky mě nechtěli pustit jelikož jsem prý vypadal jako zloděj.

Když jsem tam vešel celý v černé a s kapucí na hlavě - to aby mě nikdo nepoznal a nedal světu vědět, kde se nacházím - seběhlo se na mě asi 5 sekuriťáků a zhodili mne na zem.

Začali mě prohledávat a když jsem řekl, proč jsem takhle oblečený, pochopili to a ještě dlouhou dobu se mi omlouvali.

Po téhle aféře jsem zašel do obchodu a do košíku začal házet vše možné. Maso, ovoce, zeleninu, nějaké sladkosti pro Emm. Koupil jsem ji také její nejoblíbenější džus. Nějaký 100% mango a abych pravdu řekl, větší sračku za tolik peněz jsem v životě nekoupil a nikomu jinému než jí nekoupím.

Nakoupil jsem také nějaké těstoviny a na ráno pečivo.

Když jsem šel k pultu s tím, že vyskládám celý svůj nákup na pás, uviděl jsem přede mnou kluka v černém. Vypadal že je o píď vyšší jak já a byl také mužnější. Černá bunda byla pravděpodobně rozeplá a pod ní bílá mikina.

Jak vím že bílá? Měl na sobě kapuci. A uz jsem vám říkal že jsem gay? Takže v blízkosti toho neznámého se mi rozbušili srdce. Ani jsem nemusel vidět jeho obličej a moje srdce začalo bít pro něj.

Jak je možné že že mě láska k Marcusovi tak rychle odpadla?

Aniž bych si to uvědomil, začal jsem se nehorázně potit a tak jsem si dal svou kapuci dolů.

To samé udělal ten kluk předemnou. Blonďaté vlasy s hnědými odrosty mu spadali pod uši. - takové měl vždy Marcus. To jsou ty vlasy které jsem miloval - Onen asi vycítil, že se na něj koukám a proto se otočil.

Moje srdce vynechalo pár úderů a již zmíněný pot se začal lít po mé tváři.

„Tady tě mám. Bratříčku." přál jsem si, aby ti byl obyčejný sen jako minule. Aby mě Emma probudila a obejmula. Abych věděl že je v bezpečí.

Tohle ale sen nebyl...

Zíral jsem na něj a on se protlačil za mě a mé, teď už delší vlasy mi odhrnul za ucho, ke kterému se naklonil.

„Hledal jsem tě snad všude. Zkus začít křičet nebo se pokusit o útěk a je po tobě." zašeptal mi do ucha a jeho teplý dech mi dopadal na pokožku na uchu. Po té mé ucho jemně zkousl.

„Dělej zlato. Zaplať a já to mezitím naskládám do košíku." teď to řekl jako milující přítel ale me to neuklidknilo a stále jsem stál.

„Omlouvám se. Můj bratr má nějaké problémy a je v poslední době celkem mimo. Zaplatím kartou."

Ani jsem se nenadál a jeho ruka vklouzla do té mé a on mě vedl pryč i s taškami a vozíkem ven z obchodu.

Hned jak se mě dotkl, má ruka začala hořet.

Ano, i přes vše co mi dělá ho stále miluji a vždy budu..

Další kapitola vyjde zachvilku.

Hope u like it ❤️🔥

Brácho, vypršel ti čas {M&M incest} Kde žijí příběhy. Začni objevovat