Marcus
Cesta vůbec neubíhala a mě se začaly zavírat oči.
V autoškole nás učili, že v takové situaci máme zastavit a vyspat se, nebo se vyměnit se spolujezdcem, pokud je to možno.
Jen jsem Martinuse nechtěl budit.
Zastavil jsem na benzíně s tím, že si koupím energiťák a na hoďku si zdřímnu.
Když jsem zaparkoval a vydal jsem se pro svoje pití, u kasy stála nějaká kozatá blondýna.
„To je vše." začal jsem vytahovat peníze z peněženky a mezitím se ta krysa kolem mě začala motat. Bože co bych za to dal kdyby to byl chlap.
„Nechceš i jiné služby? Hmm?" řekla ta blondýna opravdu odporným hlasem.
Nadržená blondýna.
Hledal jsem peníze tak, abych měl přesně ale ona se o mě nepřestala otírat.
„Přesta-bože" vzdychl jsem když mi rukou zajela mezi nohy.
Silou jsem ji odstrčil a ona na mě zamrkala řasama které vypadaly jako stěrače.
„Za prvé. Jsem teplej takže mě tvůj vzhled vůbec nevzrušuje. Za druhé. - začal jsem ji zapínat knoflíčky její košile na hrudníku - takhle tě tady přetáhne nějakej úchyl a pak tě zabije a za třetí. Běž dělat do bordelu a ne na benzínu. Peníze máš na stole."
Po té jsem si vzal energiťák a veselým krokem jsem se vydal do auta. Mezitím jsem si pití otevřel a napil se.
Zalezl jsem dovnitř a bohužel musel podruhé prásknout dveřmi ale Tinus spal jak zabitej.
Upřímně nechápu jak jsem mu mohl tak moc ubližovat. Nejradši bych mu teď taky rád vrazil..
Ale prostě nechápu kde se ta moje nechuť k němu bere. Fakt ne.
Chci si k němu vybudovat nové bratrské pouto a zbavit ho lásky ke mě.
Na zadním sedadle jsem měl deku kterou jsem přes něj a přes sebe přehodil. Ještě že je tak velká.
S velkou nechutí jsem pohladil Tiniho po tváři a on se zavrtěl.
Po té jsem si nastavil budík s tím, že za hoďku vstanu a pojedeme dál.
Auto jsem zamkl, ještě jednou se podíval na Tinus a usnul.
Marcusi. Nebuď na brášku tak zlej jo? 😂🤦🏻♀️❤️
ČTEŠ
Brácho, vypršel ti čas {M&M incest}
FanfictionKdyž do mne naposledy kopl, zasmál se a odcházel z mého pokoje.. Já se s obtížemi zvedl ze země, kde bylo trochu krve která mi vytékala jak z nosu, tak z pusy.. Nebo v to aspoň doufám.. Podíval jsem se na dveře kde před chvílí stál můj bratr. Dá se...