Když mě a bratrovi bylo krásných 17 let, rodiče nám zřídili kreditní karty. Na ně nám ukládají peníze z koncertů a tak..
Šel jsem si pár tisíc tedy vybrat.
Na telefonu jsem si vyhledal hotel..
Žádný luxus, aby to nebylo nápadné.
U recepce stál starší pán. Vypadal jako fajn chlapík.
„Dobrý den. Mohl bych nějaký obyčejný pokoj? Tak na 2 týdny?"
„Jistě. Kolik by jste rád pokojů?"
„Jak říkám. Obyčejný. Takže jeden. Samozřejmě koupelna oddělená." zasmál jsem se a ten pán se mnou.
Na jmenovce měl napsáno Marcus. To mi připomnělo mého bratra a úsměv mi z tváře opadl.
Když si to tak vezmu.. On mě jako bratra asi nikdy nebral. Možná tak do 15 let ale pak byl konec.
Pak se dal dohromady s tou jeho partou. Kdybych si ho tenkrát více všímal, nemuselo se to stát.
Nemusel by mě každý den šikanovat.
Nemusel bych tu teď stát..
„Pane? Jste v pořádku?" optal se mě, teď už Marcus.
„J-jistě, na co jste se mě ptal?"
„No ptám se na jméno abych věděl, na koho pokoj napsat a jestli budete platit kartou nebo hotově?" byl to opravdu fajn chlap. Mohlo mu být tak 60? Asi ano.
„Pokoj napište na jméno Martinus Gunnarsen. A budu platit kartou"
„Ále? Jakto, že slavný Gunnarsen nebydlí v žádném luxusu a vybral si zrovna nás? Hm?"
Pokud o mne nikomu ani neceknete, budete mít dalších 10 až budu tenhle hotel opouštět. Je vám vše jasné?" podal jsem mu 10tisíc.
„Ano. Em. Děkuji. Trochu zčervenal. Můžete zaplatit kartou a tady máte klíče. Pokoj 21, druhé poschodí, na konci uličky hned vlevo."
„Děkuji" zaplatil jsem a odešel tam, kde se nachází můj pokoj. Právě teď si připadám jako kdyby mi bylo tak 30..
Došel jsem na pokoj. Bylo to tu útulné a prostě hezké. Věci jsem pohodil na zem a sebou švihl do postele. Do ruky jsem si vzal telefon a zrovna v tuhle chvíli vyzváněl.
„Ano?"
„Martinusi! Kde kurva jsi?"
„Tam, kde už mi nebudeš ubližovat. Bratříčku."
Po té jsem telefon položil a na instagram napsal, že si dávám menší pauzu..
Telefon jsem odložil na stolek a i když byl den, já se odebral do říše snů..
362 slov 😂 docela málo ale idk 😂
Enjoy <3
Luf u ❤️
Zie ❤️
ČTEŠ
Brácho, vypršel ti čas {M&M incest}
Fiksi PenggemarKdyž do mne naposledy kopl, zasmál se a odcházel z mého pokoje.. Já se s obtížemi zvedl ze země, kde bylo trochu krve která mi vytékala jak z nosu, tak z pusy.. Nebo v to aspoň doufám.. Podíval jsem se na dveře kde před chvílí stál můj bratr. Dá se...