- „Ale Macu m-" -

687 23 38
                                    

Marcus

Když jsme došli domů, Tiniho jsem uložil k sobě do postele a počkal až usne. Netrvalo to dlouho.

Po té jsem hovyfotil a po dlouhé době dal na istagram igs (istagram stories kdyby někdo nevěděl😂)

Udělal jsem si kávu, vzal notebook, došel se převléct a šel na terasu.

Chtěl sem být na čistém vzduchu. Díval jsem se na různé ptákoviny. Pak na naše fotky a tak.

Martinus

Probudil jsem se u Maca v posteli. Vstal jsem, našel jeho tepláky a mikinu a oblékl si je. Nebylo mi vůbec dobře.

Věděl jsem kdo mi pomůže.

Marcus.

Proto jsem se ještě vysmrkal a šel ho najít. Seděl venku na terase. Nebo spíše ležel na lehátku. Na sobě měl počítač a pil něco z hrníčku. Vyšel jsem ven a na čerstvém vzduchu se protáhl.

„Tinusi! Okamžitě do postele!" začal vyšilovat.

Já jen ohrnul spodní ret a pomalu šel k němu. On svůj počítač položil na zem, trochu víc roztáhl nohy a natáhl ke mě ruce.

Já se na něj pomalu položil a hlavu mu zabořil do ramene. Jeho ruka se okamžitě obmotala kolem mého pasu a druhá mě jemně tahala za vlasy.

„Miluju tě. Strašně moc." zašeptal a jeho teplý dech se rozlil na mé spocené kůži. Vždy, když tohle řekne, nedokážu se přestat usmívat a červenat.

„Ja tebe taky." zachraptěl jsem

„Pusinka nebude?"

„Jsem nemocný Macu" díval jsem se mu do očí a pramínek vlasů mu zastrčil za ucho.

„Ale neříkej, už je ti určitě líp."

„Je. Jdeš si se mnou dát vanu? Je mi zima."

Na tohle neodpověděl, jen si mě vzal do náruče a odnesl do koupelny, kde mě položil na pračku. Zapnul vodu, a do vany dal trochu pěny.

Přišel ke mě a začal mě svlékat. Viděl jsem nadrženost v jeho očích.

Po té se svlékl on sám a vlezl si do vany. Já si sundal boxerky a šel k němu. Lehl jsem mu na hruď a spokojeně vydechl.

On mě začal líbat na krku a dělat mi tam cucfleky.

„M-marcusi." zavzdychal jsem.

„Mhm?" zamumlal a dále pokračoval ve své praci

„Už jsi někdy s někým spal ve vaně?" zašeptal mi do ucha a po té ho skousl.

„J-jsi jed-diný s k-kým jsem kd-dy spal"

„Tak to dnes zažiješ poprvé."

„Ale Macu, m-"

Nadzvedl si mě a zasunul do mě. Neubránil jsem se hlasitému vzdychu.

Pomalu si mě pomocí ruk nadzvedával a koukal se mi do očí.

„Bože já tě neskutečně miluju" zašeptal jsem mezi vzdychy a přilepil se mu na rty.

Bože já se za to cítím hrozně trapně😂

A mám zpátky svůj telefon! Ale to jen protože jsem nemocna. 😅 Takže teď budou pravděpodobně dost vycházet kapitoly.
.
Jsem jediná, která brečela u kazdyho b-day editu pro ty 2?😂 Nechápu že už jsou dospělí a mají řidičák..

A taky mě mrzí že si svůj vztah stále nechávají pro sebe 🙂 ale ono to prijde 😂

A taky mě mrzí že si svůj vztah stále nechávají pro sebe 🙂 ale ono to prijde 😂

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Umřu? 😂😂

Jo a četla jsem svůj starý incest a... BOŽE! 😂😂 To je úplně hrozný.. 😂😂 Problém je ten, že se mi nechce ani dopisovat 😂😂

Toť konec mých keců.

Lav you❤️

Brácho, vypršel ti čas {M&M incest} Kde žijí příběhy. Začni objevovat