part 4,1

1.5K 117 12
                                    

"τί...;"

"δεν θα μπορούσα να αναπνεύσω...να βλέπω ότι υπάρχει κάτι αισιόδοξο σε αυτόν τον κόσμο."

ξεκίνησε να δακρύζει και εκείνος της σκούπισε τα δάκρυα με τους αντίχειρές του και πλησίασε το πρόσωπό του στο δικό της, εκείνη ξεροκατάπιε...την φίλησε...την φίλησε ακριβώς δίπλα από τα χείλη της. Της κόπηκε η ανάσα, όλο της το σώμα είχε ανατριχιάσει και κάθε εκατοστό της τον ήθελε..έβαλε τα χέρια της στο πρόσωπό του, ακριβώς πάνω από τα δικά του. Εκείνος πήρε μια βαθιά ανάσα και εξέπνευσε στο λαιμό της, έβαλε το δεξί της χέρι στο μάγουλό του και έσυρε τον δείχτη της από το πάνω χείλος του στο κάτω! Έπιασε τους καρπούς της και την τράβηξε επάνω του , τον καβάλησε και εκείνος λύγισε τα πόδια του. Τύλιξε τα χέρια της γύρω από τον λαιμό του πλέκοντας τα δάχτυλά της στα μαλλιά του. Εκείνος έβαλε το ένα του χέρι στα πλευρά της και το άλλο στο λαιμό της, πλησίασε το πρόσωπό της με το δικό του και χάιδεψε με τα χείλη του το πρόσωπό της εκείνη έκλεισε τα μάτια της και βαριανάσανε...εκείνος την φίλησε...τόσο απαλά...τόσο τρυφερά...τόσο όμορφα. Δάγκωσε απαλά το κάτω χείλος της και επιτάχυνε το φιλί του..βάθυνε έγινε ποιο απαιτητικό οι ανάσες τους μπλέχτηκαν επιζητούσαν και η δύο κάτι παραπάνω...η γλώσσα του αναζήτησε την δική της και εκείνη τον γεύτηκε...τόσο όμορφη γεύση τόσο γλυκιά, μπορούσε να νοιώσει το αλκοόλ που είχε ποιεί..αλλά δεν την ένοιαζε, την ένοιαζε που τον γευόταν, που ήταν στην αγκαλιά του, που είχε την γεύση του. Της δάγκωσε το πιγούνι και έσυρε τα χείλη του μέχρι τον λαιμό της, έριξε πίσω το κεφάλι της για να του δώσει περισσότερο χώρο, έπαιζε ,με τα μαλλιά του και του μύες των ώμων του. Το αριστερό του χέρι τραβούσε ελαφρά τα μαλλιά της προς τα πίσω ενώ το δεξί βρισκόταν στην καμπύλη των γοφών και της μέσης της...σταμάτησε να την φιλάει και άρχισε να της ξεκουμπώνει το πουκάμισο, προσπάθησε να τον βοηθήσει με το να της βγάλει το πουκάμισο, σειρά είχε η μπλούζα της, ένα μαύρο αμάνικο φανελάκι το απομάκρυνε γρήγορα από πάνω της και εκείνη του έβγαλε το πουκάμισο τα χέρια του γύρισαν στην αρχική τους θέση..τα δικά του στον λαιμό της και τα δικά της στο πρόσωπό του...χαλάρωσε τα γόνατά του και έσπρωξε την μέση της ώστε να ακουμπήσει ολόκληρη επάνω του της τράβηξε το πιγούνι και την φίλησε ξανά αυτή τη φορά αποφασιστικά και όχι εξερευνητικά όπως πριν. Εκείνη έφυγε από επάνω του και εκείνος σηκώθηκε όρθιος και της έδωσε το χέρι του...την κόλλησε στον τοίχο και κόλλησε επάνω της τόσο που η Ίρις μπορούσε να νοιώσει στην κοιλιά της το φούσκωμα στο παντελόνι του..έτρεμε ολόκληρη...έτρεμε όσο και αυτός, που φοβόταν...στα μάτια του κυριαρχούσε η αγωνία ο φόβος και ο πόθος...της έπιασε τα χέρια και τα έβαλε στο στήθος του...στην πλευρά της καρδιάς του, χτυπούσε τόσο γρήγορα και ανεξέλεγκτα, του χαμογέλασε και την φίλησε ξανά..κατευθύνονταν προς την κρεβατοκάμαρα όταν ...

H Ίρις έπεσε αναίσθητη στο κρύο πάτωμα...!!!

Το Άρωμά σουWhere stories live. Discover now