Part 10.1

1.2K 98 8
                                    

Η  Ίρις έβαλε τα δάχτυλα του αριστερού χεριού της στα χείλη του και διέκοψε το φιλί τους... κοίταξε πίσω της και είδε κάποιον που τους κοιτούσε από το μπαλκόνι του. Η Ίρις έστρεψε την προσοχή της στον Άλεξ και τον τράβηξε από το μπουφάν για να κατέβει από την μηχανή, υπάκουσε τις εντολές της...έβαλε τα κλειδιά στην τσέπη του και την ακολούθησε ως το σπίτι της. Η Ίρις ξεκλείδωσε και εκείνος έβαλε τα χέρια του στην μέση της και φίλησε τον λαιμό της...μπήκαν στο σπίτι και έκλεισε την πόρτα με μια ελαφριά μπουνιά! Έβγαλε το μπουφάν του και άφησε το κράνος σε μια επιφάνεια που βρήκε κοντά του, για την ακρίβεια ούτε που πρόσεξε που το παράτησε...την φιλούσε στο λαιμό καθώς της έβγαζε το μπουφάν το πέταξε κάτω και πέσανε στον καναπέ..λίγο άτσαλα ...με αυτόν από πάνω της.

"Άλεξ...τα φώτα...δεν βλέπω τίποτα"

"Χέσ΄τα τα φώτα τώρα..."

Φίλησε ξανά τον λαιμό της και επέστρεψε στα χείλη της εκείνη έχωσε τα δάχτυλά της στα μαλλιά του και τον πίεσε πάνω της, άρχισε να της κάνει μικρές δαγκωματιές κατεβαίνοντας ξανά στον λαιμό της, έβαλε το σώμα του ανάμεσα στα πόδια της και έπεσε επάνω της με όλο του το βάρος...Του έβγαλε το μπουφάν και την μπλούζα...και εκείνος της άνοιξε το πουκάμισο και το πέταξε μακριά.  Οι ανάσες του έβγαιναν κοφτές ενώ με τα χείλη του έκανε την διαδρομή του κορμιού της μέχρι την κοιλιά της..της είχε κοπεί η ανάσα...άρχισε να δαγκώνει την κοιλιά της απλώνοντας τα χέρια του στο στήθος της ...εκείνη βολεύτηκε καλύτερα από κάτω του ..άρχισε να την δαγκώνει πιο δυνατά...

"ααα..με πονάς....." του είπε εκπνέοντας

πέρασε την γλώσσα του πάνω από το σημείο της δαγκωματιάς και μετά το φίλησε.

"καλύτερα τώρα..;"

της είπε ψιθυριστά καθώς ακλουθούσε την διαδρομή προς τον λαιμό της..τεντώθηκε για να του δώσει χώρο...και έβαλε τα δάχτυλά της στα παλιά και την πλάτη του. Εκείνος επέστρεψε στα χείλη της και εκείνη έβαλε τα χέρια της στη ζώνη του και άρχισε να την λύνει...το έκανε τόσο αργά και τόσο επώδυνα για αυτόν...κάθισε επάνω της και με γρήγορες κινήσεις έβγαλε τη ζωνη  του και ξανά γύρισε στην προηγούμενη θέση του ..στα χείλη της...έβαλε τα χέρια της στο παντελόνι του και το ξεκούμπωσε..πόσο την εκνεύριζε αυτό το παντελόνι...κατέβασε το φερμουάρ και εκείνος το έβγαλε και το πέταξε κάτω...έβαλε τα χέρια του μπροστά της και ξεκούμπωσε το δικό της παντελόνι και την βοήθησε να το βγάλει...κάθισε στον καναπέ και εκείνη επάνω στα πόδια του...τα πρόσωπά τους και τα "κέντρα" τους  

Το Άρωμά σουWhere stories live. Discover now