Νωρίς το πρωί η Αλκυόνη μπήκε στο σπίτι της Ίριδας με τα κλειδιά της. Άναψε το φώς για να βλέπει που πατάει.
"Ίρις; ήρθα"
Δεν απαντούσε κανείς...
"ίρις;"
Έψαχνε όλους τους χώρους του σπιτιού μέχρι που έφτασε στο σκοτεινό δωμάτιο της ίρις...πήγε να μπει μέσα και πάτησε πάνω σε κάτι...αμέσως ακούστηκε ένα βογκητό πόνου..! Η Αλκυόνη κοίταξε κάτω και κάλυψε αυτόματα το στόμα της για να σταματήσει μια τσιρίδα που κατέκλισε τον λαιμό της. Η Ίρις και ο Αλεξ πεσμένοι στο ξύλινο πάτωμα...κουβαριασμένοι με ένα σεντόνι που κάλυπτε μόνο τα απαραίτητα σημεία. Τα πόδια τους ήταν πλεγμένα μεταξύ τους , η Ίρις ανάσκελα και ο Άλεξ μπρούμυτα με το κεφάλι του στον θώρακά της, το ένα χέρι του τυλιγμένο γύρω από την κοιλιά της και το άλλο λυγισμένο δίπλα στο κεφάλι του.... ήταν και οι δύο ιδρωμένοι...και τα δικά της χέρια αγκάλιαζαν το κεφάλι του. Ο Αλεξ κοιμόταν βαριά και η Ίρις άνοιξε τα μάτια της...και τα γούρλωσε όταν είδε την Αλκυόνη, η οποία της έκανε νόημα να μην μιλάει...της χαμογέλασε και πίσω-πατώντας βγήκε από το δωμάτιο. Πήγε στο σαλόνι και κοίταξε γύρω της...ρούχα πεταμένα παντού και χαρτάκια...και τι χαρτάκια ήταν αυτάαα χεχεχε ;) το χαμόγελό της μεγάλωσε και πονήρεψε. Αποφάσισε να πάει μια βόλτα να αγοράσει κάποια δώρα για την οικογένειά της αλλά και να τους αφήσει λίγο προσωπικό χώρο για να "ξεκουραστούν". Λίγη ώρα αργότερα ο Αλεξ άνοιξε τα μάτια του (και ήταν τόσο γλυκό αυτό το χουζούρικο βλέμμα που είχε)!! Κοίταξε την Ίρις της χαμογέλασε και σηκώθηκε από επάνω της τραβώντας τη στην αγκαλιά του και εκείνη τον έσφιξε επάνω της και εξέπνευσε μια κοφτή ανάσα στον λαιμό του, με τον δείχτη της χάραζε τις γραμμώσεις των κοιλιακών του...μέχρι χαμηλά στην κοιλιά του...εκείνος έκλεισε τα μάτια του και ξεροκατάπιε.
"Ίρ...νυστάζεις πολύ;"
"μμμμμμμ..."
είπε και βολεύτηκε καλύτερα στην αγκαλιά του.
"Τότε σταμάτα να κάνεις αυτό που κάνεις...γιατί αν συνεχίσεις δεν θα σε αφήσω να κοιμηθείς..."
Συνέχιζε να τον "χαράζει" σε όλη την περιφέρεια της κοιλιάς του και στα πλευρά του. Αμέσως ένοιωσε μια πίεση ανάμεσα στα πόδια του και βρέθηκε ξανά επάνω της.
"Στο είπα...δεν θα σε αφήσω να κοιμηθείς"
Έβαλε τα χέρια του στα μάγουλά της και την φίλησε απαλά στο μέτωπο , κατέβηκε στα χείλη της και μετά στο πιγούνι της, ύστερα άρχισε να ασχολείται με τον λαιμό της, όλο του το σώμα ήταν σε εγρήγορση.