Part 23

874 96 8
                                    

Διονύσης" ΠΟΟΟΟ ρε φίλε..! Τι γίνεται εδώ μέσα;"

Αλεξ" έκαναν το δωμάτιό μου αποθήκη...μάλιστα"

Το δωμάτιο ήταν σκοτεινό και γεμάτο κούτες, μπαούλα και παλιά πράγματα.

Διονύσης" Από πού θα ξεκινήσουμε;"

Αλεξ" από όπου να 'ναι...πιάσε"

Του πέταξε ένα φακό και άρχισαν να ψάχνουν.

Διονύσης" Τι ψάχνουμε ακριβώς;"

Αλεξ" Οτιδήποτε σχετικό με αυτούς"

Άρχισαν να ψάχνουν...βρήκαν πολλά πράγματα αλλά τίποτα δεν τους έκανε.

Αλεξ" Πάω κάτω..."

(ψιθύριζαν)

Διονύσης" Που κάτω;"

Αλεξ" κάτω στο γραφείο του πατέρα μου..."

Διονύσης" Θα μας δουν ρε βλάκα άνθρωπε"

Αλεξ" μην γρουσουζεύεις θα προσέχουμε"

Ο Αλεξ κατέβηκε προσεκτικά την σκάλα και έλεγξε τον κάτω όροφο φωτίζοντας προσεκτικά με το φακό.

Αλεξ" πεδίο ελεύθερο.."

Ο Διονύσης κατέβηκε και μπήκαν στο γραφείο του πατέρα του Αλεξ. Βρήκαν συμβόλαια, βιβλιάρια, λογαριασμούς τράπεζας...Ο Αλεξ έβγαλε το κινητό του και άρχισε να σημειώνει κάποια από αυτά που έβρισκε. Είχε περάσει μισή ώρα και ο Διονύσης κουράστηκε και ακούμπησε το σώμα του σε μια βιβλιοθήκη.

Διονύσης" αψουυ...τι σκόνη είναι αυτή...πολύ καθαριότητα πέφτει εδώ μέσα...μάλλον τους έχουν πει ότι το πολύ το Azaxβλάπτει...αα..ααα..ααααψουυυυ"

Ο Διονύσης πήγε να πέσει όταν η βιβλιοθήκη μετακινήθηκε και άνοιξε αποκαλύπτοντας ένα μεγάλο σκοτεινό διάδρομο.

Διονύσης" ρε φίλε τι γίνεται στο σπίτι σου;"

Ο Αλεξ δεν απάντησε..είχε μείνει άναυδος να κοιτάζει το άνοιγμα.

Διονύσης" ήξερες και για αυτό;"

Αλεξ" θυμάμαι...είχα ξαναέρθει...ήμουν πολύ μικρός...δεν θυμάμαι τίποτα από εκεί μέσα..εκτός από κάτι...πάμε..θα σου δείξω"

Διονύσης" Όπα που πάμε τι εννοείς;"

Αλεξ" θα μπούμε μέσα...θα σκάσω αν δεν μάθω τι γίνεται εκεί πίσω..να δω που βγαίνει αυτό.."

Διονύσης" και επιδή εσύ δεν θες να σκάσεις αποφάσισες να σκάσεις εμένα..."

Αλεξ" αν φοβάσαι τόσο πολύ κάτσε εδώ και φίλα τσίλιες"

Το Άρωμά σουWhere stories live. Discover now