Part 21-22

902 97 10
                                    

Έκαναν μια βόλτα στο δασάκι.

Διονύσης" τι θα κάνουμε τώρα;"

Αλεξ" Αρχίζει η έρευνα...έχω βρει βέβαια κάποια πράγματα με την βοήθεια του μικρού αλλά πρέπει να σκεφτώ ένα τρόπο να μπούμε στο σπίτι."

Διονύσης" Διάρρηξη;"

Αλεξ" Όταν αφορά το σπίτι σου δεν θεωρείται διάρρηξη."

Διονύσης" χμμμ...εεεμμμ...έχω μια απορία...

Ο Αλεξ τον κοίταξε.

Διονύσης" Αν αυτό το σπίτι..είναι δικό σου...γιατί δεν τους πετάς όλους έξω;"

Αλεξ" γιατί αν φύγουν και χάσω τα ίχνη τους δεν θα μάθω όλα όσα θέλω και θα πρέπει να τους ψάχνω...ο χρόνος είναι πολύτιμος δεν έχω ώρα για σπατάλη...άλλωστε κάποια στιγμή πρέπει να ετοιμάσουμε την επιστροφή μου.."

Διονύσης" Τα έχεις σκεφτεί όλα εεε;"

Αλεξ" Όχι όλα...αλλά το θέμα είναι ότι δεν έχω σκεφτεί το πιο σημαντικό..."

Ο Διονύσης τον κοίταξε απορριμμένος.

Διονύσης" Ποιό ρε;"

Κάθισαν πάλι στο ξύλινο κιόσκι που καθόντουσαν και πριν.

Αλεξ" Πως θα το πω στην Ίρις;"

Ξεφύσησαν και ο Διονύσης τον χτύπησε φιλικά στην πλάτη.

                                                   ...

Η Ίρις ήταν στην κουζίνα και μαγείρευε για το μεσημέρι ενώ δεν αποχωριζόταν από το χέρι της το ένα μαύρο περιβραχιόνιο που συμβόλιζε το πένθος της. Φορούσε ένα μαύρο παντελόνι, μια γκρι μάλλινη μπλούζα με "V"...από μέσα φορούσε ένα μαύρο τοπάκι και συμπλήρωνε το σύνολο με τα γκρίζα ξεβαμμένα AllStarτης. Είχε τα μαλλιά της πιασμένα σε μια σφικτή αλογοουρά.  Είχε πάει από πολύ νωρίς στη σχολή ώστε να γυρίσει πριν επιστρέψει ο μικρός από το σχολείο. Σήμερα θα πήγαινε η Δάφνη να τον πάρει. Μετά από λίγο χτύπησε το κουδούνι.

Δάφνη" ήρθαμεεεεεεε"

Ίρις" γειαα σας..που είναι το παλικάρι μου το όμορφο;"

η Ίρις λύγισε τα γόνατά της μέχρι που έφτασε στο ύψος του Γιώργου και άνοιξε διάπλατα τα χέρια της και ο μικρός έτρεξε στην αγκαλιά της..τον έσφιξε επάνω της.

Ίρις" πεινάς ;"

Γιώργος" πολυυυ"

Ίρις" και τι θα ήθελες να φας;"

Το Άρωμά σουWhere stories live. Discover now