Γύρω στο απόγευμα η Ίρις ξύπνησε εξαιτίας του κινητού της. Δέχτηκε μια κλήση από τον Γιάννη. Όμορφο παιδί και όμορφος χαρακτήρας....γύρο στο ένα εβδομήντα οκτώ με μαύρα κοντοκουρεμένα μαλλιά και σκούρα καστανά μάτια, είχε αρχίσει να αφήνει και λίγο μούσι τώρα τελευταία. Τον Γιάννη τον γνώρισε στην σχολή όπως και τους υπόλοιπους και αμέσως έδεσαν ως παρέα..ο Σταύρος και ο Διονύσης είναι κολλητοί του Αλεξ και έτσι γνωρίστηκε με την Ίρις στην αρχή δεν είχαν δέσει και τόσο..έτσι φαινόταν τουλάχιστον...αλλά η πραγματικότητα δεν ήταν έτσι! Ο Γιάννης μπήκε τελευταίος στην παρέα μέσω της Χρύσας αφού είναι αδέλφια. Ο Γιάννης είναι στο δεύτερο έτος. (Τι σύμπτωση που τα αδέλφια πέρασαν στην ίδια σχολή ;) ) Ο Άλεξ και ο Γιάννης δεν είχαν ιδιαίτερα καλές σχέσεις.
Εντωμεταξύ ο Αλεξ δεν απαντούσε στο κινητό του από την στιγμή που την άφησε σπίτι της.
"Ναι...;" είπε αγουροξυπνημένα η Ίρις
"Ίρις; Σε ξύπνησα;"
"Δεν πειράζει...μην σε απασχολεί..."
του απάντησε με βαριά φωνή.
"το βράδυ κανονίσαμε να βγούμε με τα παιδιά θέλεις να έρθεις;"
"Ναι....αμε...κανένα πρόβλημα!!"
"Θα περάσουμε κατα της δέκα να σε πάρουμε με το αυτοκίνητο"
"Θα περιμένω.."
Έκλεισαν το τηλέφωνο και ι Ίρις έπεσε στο μαξιλάρι της.
ΦΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΩ...μα τι νομίζει ο κύριος Αλεξ ότι δεν έχω κοινωνική ζωή μακριά του; ότι θα κάθομαι να τον περιμένω; Τι από όλα; Ποιον κοροϊδεύω..αφού ανησυχώ...πφφ σκάσε ηλίθια..δεν πρέπει να ανησυχείς..είναι καλά..και αυτό έχει σημασία!
μετά από αυτή την μικρή συνομιλία με τον εαυτό της σηκώθηκε απότομα έκανε τα μαλλιά της κότσο χρησιμοποιώντας ένα μολύβι και κοίταξε το ρολόι.. ήταν κιόλας επτά είχε μόνο τρείς ώρες μπροστά της...!! Άνοιξε το θερμοσίφωνο για να ζεσταθεί το νερό και πήγε να κάνει μια μικρή εξερεύνηση στην ντουλάπα της.
"Για να δούμε τι έχουμε εδώ..."
Έβαλε το κινητό σε πλαίλιστ και το άφησε να παίζει όσο έψαχνε...μετά από μια μικρή ανασκαφή της μισής ώρας κατέληξε σε ένα ροκ συνολάκι και το ακούμπησε στο κρεβάτι της. Ένα λευκό τιραντένιο μπλουζάκι με βαθύ σκίσιμο σε κάθε πλάι ενώ έγραφε με μεγάλα μαύρα γράμματα "BE WILD". Από μέσα θα φορούσε ένα τοπάκι ώστε να καλύψει τα πλαϊνά του σουτιέν της , τα εσώρουχα που επέλεξε ήταν μαύρα και της αναδείκνυαν κάθε σημείο που κάλυπταν με το ύφασμά τους. Ένα μαύρο τζιν με πολλά σκισίματα ραμμένα με μαύρη δαντέλα και ψηλοτάκουνες γόβες καλυμμένες με χρυσά καρφάκια. Είχε κρύο το βράδυ οπότε επέλεξε ένα μαύρο δερμάτινο μπουφάν με χρυσά φερμουάρ για να ταιριάζουν με τα καρφάκια και ένα μαύρο μικρό τσαντάκι περασμένο σε μια χρυσή αλυσίδα.Έκανε μπάνιο, ξυρίστηκε, πασαλείφτηκε με κρέμες και αρώματα και αφού στέγνωσε τα μαλλιά της τα έκανε ελαφριές μπούκλες. Έβαλε λίγες στρώσεις μάσκαρα, μολύβι ματιών και λίγο eyeliner ώστε να τονιστούν τα μάτια της και ολοκλήρωσε το μακιγιάζ της με ένα φλογερό κόκκινο κραγιόν. Κοιτάχτηκε για λίγο στον καθρέφτη και μόλις ήταν εντελώς έτοιμη κατέβηκε στην πιλοτή της πολυκατοικίας για να περιμένει τα παιδιά. Ήρθαν πέντε λεπτά αργότερα.
"Γειά σου ίρις" είπε χαρούμενα η Χρύσα που καθόταν στη θέση του συνοδηγού.
"Μπές μέσα να φύγουμε άντε" της είπε στον ίδιο τόνο ο οδηγός (Σταύρος)
"χωράω..;"
"θα στριμωχτούμε λίγο είπε η Δάφνη που καθόταν πάνω στον Διονύση και αυτός έδειχνε να το απολαμβάνει...στην μέση καθόταν η Μαρίλια η αδελφή της Δάφνης και μετά ο Γιάννης. Η Ίρις άνοιξε διστακτικά την πόρτα και επίσης διστακτικά κάθισε επάνω στον Γιάννη. Τύλιξε τα χέρια του γύρω της και ακούμπησε το μάγουλό του στην πλάτη της έχοντας το βλέμμα του στραμμένο προς του υπόλοιπους. Ο Σταύρος έβαλε μπροστά και ξεκίνησαν για το Club.
(Σταύρος) 'Ιρις μήπως έχεις δει καθόλου τον Άλ;"
(Ίρις) Όχι..γιατί;
(Χρύσα) Τον πήραμε τηλέφωνο όλοι μας αλλά δεν απάντησε σε κανέναν...
(Διονύσης) είναι λες και εξαφανίστηκε...
(Ίρις) ναι τα συνηθίζει κάτι τέτοια τώρα τελευταία...
(Μαρίλια) Άρα δεν θα έρθει απόψε...
(Γιάννης) Πάλι καλά...
είπε με ανακούφιση..η Ίρις γύρισε και τον κοίταξε απολιτικά και αυτός μαζεύτηκε...
Έφτασαν στο club όπου ευτυχώς είχαν θέσεις και παρήγγειλαν ποτά. Κάποια στιγμή ο Σταύρος απομακρύνθηκε και επέστρεψε με ένα χαμόγελο θριαμβευτή στο πρόσωπό του.
Τί έγινε; Γιατί τόσα κέφια;... ρώτησε ο Γιάννης με απορία
(Σταύρος) κατάφερα να εντοπίσω τον Άλ...δεν που είπε και πολλά αλλά το σίγουρο είναι ότι θα έρθει εδώ.
(Γιάννης) Όχι ρε γαμώτο ...
η Ίρις τον κοίταξε δολοφονικά για άλλη μια φορά.
(Γιάννης) σταμάτα να με κοιτάς έτσι απλά δεν τον πάω οκ;
η ίρις γύρισε το πρόσωπό της από την άλλη πλευρά και κατανάλωσε λίγο από το ποτό της. Είχε τόσα νεύρα με τον Άλεξ ...από τη μια τον συγχώρεσε για τα χθεσινά αλλά από την άλλη η συμπεριφορά του σήμερα την εκνεύρισε και δεν την άφηνε να ηρεμίσει...Από την μια ο Διονύσης και η Δάφνη κόντευαν να φάνε ο ένας τον άλλον..αλλά η ίρις τους χαιρόταν..ήταν πολύ γλυκό ζευγάρι...από την άλλη ο Σταύρος με την Χρύσα που προσπαθούσαν να κάνουν κατάσταση μεταξύ τους και από την άλλη ο Γιάννης με την Μαρίλια που τσακώνονταν για τα ποτά...ο Γιάννης φερόταν πολύ προστατευτικά απέναντι στην Μαρίλια και η ίρις αναρωτιόταν τί σκοπούς είχε.. ήλπιζε οι σκοποί του πάντως να έκαναν και τους δύο χαρούμενους...ο ερχομός του Άλεξ μετά από αρκετή ώρα έκανε της σκέψεις της σκόνη....