Το χειρουργείο δεν θα κρατούσε πολύ αν ο Διονύσης δεν είχε χάσει τόσο πολύ αίμα ..Η Ίρις είχε αποκοιμηθεί στον καναπέ όταν χτύπησε το κινητό της.
Ίρις" ναι;;;;;" είπε ενώ χασμουριόταν και τεντωνόταν.
Δάφνη" Ίρις..."
Ίρις" Δάφνη; Τι έχεις; Κλαίς;"
Δάφνη" Ο Διονύσης "
Η Δάφνη έκλαιγε με λυγμούς και η Ίρις ίσα που καταλάβαινε τι της έλεγε.
Ίρις" Δάφνη ηρέμισε και πες μου τι έγινε"
Δάφνη " πυροβόλησαν τον Διονύση "
Ίρις" Τι; Που; Πότε;"
Η Ίρις ανασηκώθηκε από τον καναπέ ταραγμένη.
Δάφνη" Ίρ..πάρε το πρώτο αεροπλάνο και γύρνα πίσω..σε χρειαζόμαστε..και αν δεν σε ενδιαφέρουν οι υπόλοιποι..σε χρειάζομαι εγώ.."
Έκλεισαν το τηλέφωνο και η ίρις έκρυψε το πρόσωπό της στις παλάμες της. Σηκώθηκε και πήγε στο δωμάτιο των παιδιών. Ο Μάριος κοιμότανε και η Αλκυόνη νανούριζε την μικρή, η ίρις άνοιξε σιγά -σιγά την πόρτα και κάθισε μπροστά στην αδελφή της που καθόταν στο κρεβάτι αγκαλιά με την μικρή.
Αλκυόνη" Τι κάνεις ξύπνια τέτοια ώρα;"
Ίρις" Με πήρε τηλέφωνο η Δάφνη..πυροβόλησαν τον Διονύση"
Αλκυόνη" Τι; Γιατί;"
Ίρις" δεν ξέρω λεπτομέρειες αλλά θέλω να είμαι δίπλα τους"
Αλκυόνη" και πολύ καλά κάνεις και το θέλεις αυτό...Ίρ ότι και να έγινε μεταξύ σας σε αγαπάνε..σε νοιάζονται και εσύ το ίδιο.."
Ίρις" ναι αλλά θα είναι εκεί και ο Αλεξ...δεν ξέρω αν είμαι έτοιμη να τον δω"
Αλκυόνη" είσαι δεν είσαι θα γίνεις!!Σε χρειάζονται όπως είπες και εσύ ..πρέπει να πας"
ίρις" έχεις δίκιο..θα πάω...πάω να φτιάξω τα πράγματά μου"
Η Ίρις σηκώθηκε φίλησε το μάγουλο της αδελφής της και το κεφαλάκι της ανιψιάς της και βγήκε αθόρυβα από το δωμάτιο.
...
Στο νοσοκομείο ήταν όλοι σαστισμένοι.. η Χρύσα δεν πήγε καν να δει πως είναι ο Διονύσης παρόλο που έμαθε τι έγινε..δεν ανησύχησε καν..μέχρι και με την αδελφή της τη Μαρίλια είχε τσακωθεί..
(Σχόλιο: για να το ξεκαθαρίσω η Μαρίλια είναι αδελφή της Χρύσας και ο Γιάννης αδελφός της Δάφνης..το λέω γιατί στα πρώτα κεφάλαια τα έχω μπερδέψει λίγο )