Eski Sevgili • 04

45.3K 2.4K 733
                                    

Kaan Emre Esin'den

siyahınkızı: On dakika önce seni dolmuşa binerken gördüm.

siyahınkızı: Yüzünde öyle bir ifade vardı ki,

siyahınkızı: Dolmuşa bindiğini görmesem başka bir şey yaptığını düşüneceğim :d

kaanemressin: O faciayı sende gördün değil mi?

kaanemressin: Küçücük otobüsün içinde havada yüzen ter bulutları mı desem, elli yaş üstü tüm teyze ve amcaların onaylamaz bakışlarını mı

kaanemressin: Ne yapıyoruz sanki amk oturmuşsun işte, bir de tutunduğum demire mi göz dikiyorsun

siyahınkızı: Sakin ol, nefes al.

siyahınkızı: Sende ne dertli çıktın be

kaanemressin: Sus sus, ağır parfüm kokuyor burası zaten.

siyahınkızı: Yanındaki sarışın teyzeden biraz uzaklaş. Şu tırnaklarında kırmızı ojeler olan yetmişlikten bahsediyorum.

siyahınkızı: O kadının ucuz parfüm kokusunu ben iki metre öteden alıyorum.

kaanemressin: Doğru söylüyorsun.

Telefonu cebime sıkıştırırken yanımdaki teyzeye dik bir bakış attım. Bilinmeyenin de söylediği gibi kırmızı ojeli tırnaklarını bütün minibüse göstermek ister gibi havada sallayıp duruyordu ve her kolunu kaldırışında parfümle ter karışımı o koku etrafa yayılıyordu. Bende nasibimi onun yanı başında durarak alıyordum.

"Affedersiniz, geçebilir miyim?"

"Pardon ablacım, şöyle kapıya doğru geçeyim."

"Evet evet, ineceğim ben."

Sonunda minibüsün en sonuna ulaştığımda arkama yaslandım. Elim arka cebime ulaşırken önce sigara paketimi daha sonra telefon ve cüzdanı kontrol ettim. Eksiklik olmadığını fark ettiğimde derin nefes aldım. Eski ter kokusunun aksine burnuma ulaşan tatlı parfüm kokusu şaşırtacak cinstendi. Telefonum titrediğinde arka cebime giden elim aklıma gelen şeyle duraksadı ve öylece kalakaldım.

"Siktir!"

siyahınkızı: :D

kaanemressin: Siktir, sende buradasın. Ne kadar aptalım.

siyahınkızı: Merak etme Kaan, sana aptal olduğunu her gün hatırlatabilirim.

kaanemressin: Ee, niye gelmedin? İnsan bir selam verir eski sevgilisine.

siyahınkızı: Salak mısın, numara mı yapıyorsun?

kaanemressin: Burası tatlı bir şey kokuyor dengem şaştı, bilmiyorum.

Sırtımı yasladığım kapı birden açıldığında telefonun düşmesini engelleyerek inenlere yol verdim. Bu bilinmeyenle konuşacağım diye atlattığım kaçıncı kazaydı bilmiyorum ama iyice sakarlığım tutmuştu.

En son siyah şapkalı kız yanımdan geçerek minibüsten inerken deminden beri burnuma dolan çiçek kokusu yoğunlaşırken, o tatlı kokunun kaynağı belli olmuştu.

kaanemressin: Biraz önce yanımdan yürüyen parfüm geçti ama tuhaf bir şekilde güzel kokuyordu.

Birkaç dakika içinde tekrar aktif olduğunda minibüsteki kızları süzmeyi bırakıp bildirime tıkladım.

ESKİ SEVGİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin