Eski Sevgili • 34

23.1K 1.4K 1.7K
                                    

Wowowow 62K? Süpersiniz!

Geçen şey gördüm bir texting hikayesi, kapak fotoğrafında da seksi bir kız resmi falan kitap 150k okunma almış. Bizde Anıl'ın seksi iç çamaşırlı fotoğrafını falan mı koysak sbxosnxosnxldmd

Bir önceki bölüm kıyafetleri benim için bizzat kendisi bulan Hatice'ye de teşekkür ediyorum, hayır asla bunu kendisi zorla yazdırmadı fhdfkjdklfjdklf llmisanthrobyll

Bu arada son bölümden sonra hırsızcılık falan aksiyonda birinci olmuşuz sjxlsnxlsmxlslsl Çok eğlenceliydi.

Artık Kaan'a sövmeyi bırakmanız ümidiyle hepimizin rahat edeceği bölümü bırakıyorum...

İyi okumalar ;))

*

*

Geçmiş

'Son Kez Olunan Beraberliklere'

Alevlerin yükseldiği, içinize kadar işlediği, günahlarınızın bedelini yanarak ödediğiniz tek yer cehennem değildir.

"İlerideki yetimhanede çıkan dumanları görüyor musun?"

"Neden yangın çıkmış?"

"Elektrik tesisatı yüzünden dediler."

"Çocuklar içeride miydi ki?"

"Yaralılar varmış."

"Bir kız çocuğu varmış."

"Yanıklardan kim olduğu zor anlaşılıyormuş."

"Yaşayacak mıymış?"

"Çok yanmış, yaşayamazmış."

Babasının elini sıkı sıkı tuttu küçük. Fısıltılar her yerdeydi, fısıltılar büyüyordu, fısıltılar canını yakıyordu, o yangının içindeymiş gibi terliyordu. Yetimhaneye yaklaşan her adımında çığlık seslerini duyuyordu.

"Acele edelim baba."

"İyi misin Rüzgar? Terliyorsun."

"Onlara bir şey olmamıştır değil mi baba?"

Küçük kızın başını okşarken mırıldandı. "Onlara hiçbir şey olmayacak, güzel kızım. Görürsün bak."

Yetimhane cehennem yeriydi. Herkes oradaydı, kalabalıktı, bahçe yara bere içinde ağlayan çocuklardan ibaretti. Onlar yetimdi, onlara cennete gideceklerini söylemişlerdi ama bu dünya onlara cehennemi de göstermişti.

"Boşaltın binayı! Çıkın dışarı, çabuk olun. Çıkın dışarı!"

Merdivenlere akın eden çocuklar çığlıklar eşliğinde kendilerini dışarı atarken müdire Nebahat kederle çocukları yangından uzaklaştırıyordu. Koca bina çökerken müdür yardımcısının sesi duyuldu. Kadın çaresizce feryat ediyordu.

"Başka kimse kaldı mı? Herkes çıktı mı?"

Uğultular arttı, sesleri kimse duymuyordu. Göz gözü görmüyordu. Sadece yanan binanın sesi, çığlıklar vardı. Yetimhane kapısından koyu sarı saçları olan bir kız girdi. Orada yaşamıyordu, sadece arkadaşları için gelmişti.

Koşarak müdür yardımcısı Selin'in eteklerine yapıştı. Kadının gözünün içine yaşlı gözlerle baktı. "Kaan ve Asya'yı bulamıyorum. Nerede onlar?"

ESKİ SEVGİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin