Eski Sevgili • 12

27.9K 1.5K 799
                                    

İyi okumalar :) Oy verin yoksa keş Kaan'ı öldürürüm.
.
.
.

"Adın gerçekten Sude mi?"

Ben sessizliğimi koruyarak sakince onu izlerken Hatice aradan atladı.

"Yok kanka, şakacıktan adını Sude koyduk. Can sıkıntısından arada isim değiştiriyoruz böyle."

Kaan'ın çatık kaşları gevşerken abartıyla göz devirdi. Kahve bardağını iki metre uzağında olan çöp kutusuna atarak isabet ettirirken hepimiz yavaşça ayaklandık.

Kaan bu sefer kafayı çalıştırıp benden şüphelenmeye başlamıştı anlaşılan. Eh, zahmet oldu.

"Siz gidin, benim birisine bakmam lazım."

Hepsi onaylayıp ilerlerken arkalarından bir süre baktım. Hatice son anda aklına gelmiş gibi birdenbire durdu ve bana döndü. Aramızdaki metrelik mesafeye aldırmadan bağırdı.

"O arkadaşın Arda ise bir çağrı atman yeterli, biliyorsun bro."

Elimle kovar gibi hareket yapmamla Kaan onu kedi tutar gibi boynundan yakalayıp yanında götürmüştü. Onlarla kalktığımız yere geri dönerken telefonumu çıkardım ve hesaba giriş yaptım. En son Aslı ile konuşmamız duruyordu onun altında ise üç gündür yazmadığım Kaan vardı.

siyahınkızı: Naber lan keş, yaşıyor musun?

Çok değil, beş dakika sonra aktif olmuştu. Ama görüldü atmıştı.

Ne?

siyahınkızı: O görüldüyü uzatıp senin müsait yerlerine sokarım.

kaanemressin: Oo Rüzgar hanım, bir haftadır yazmadığınız için unutulduk sanıyordum.

siyahınkızı: Ne şimdi trip mi atacaksın? Ayrıca üç gün yazmadım salak herif, çok özlediysen kıçını oynatıp sen yazsaydın.

kaanemressin: Sana arkadaşlarımla sinema gecesinden dönünce konuşmak istiyorum dedim, ve sen bunu üstüne üç gün yazmadın.

siyahınkızı: Ne yazacaktım Kaan, senin peşinden koşmamı beklemiyorsun öyle değil mi? Git gece kafayı bulduğun kızın yanına dön.

kaanemressin: Bir dakika sen?

kaanemressin: Nereden biliyorsun?

kaanemressin: Ayrıca neden bana Kaan diyorsun, sen ve Asya sürekli Emre derdiniz. Hatta bir tek siz bana seslendirdiniz o şekilde.

kaanemressin: Herkesle bir olmadığımız için. Herkes gibi olmadığım için bana Emre derdiniz çünkü bana herkes Kaan derdi.

siyahınkızı: İlk olarak senin gece kafayı bulup sızdığını Anıl'dan öğrendim. Sen uyurken burnuna pamuk tıkamış, altına da "Öldü zavallı çok gençti. Pamuğu da tıkadık yallah Arabistan'a." yazıp durumuna atmıştı.

kaanemressin: Siktir! Siktir! Siktim bu sefer o şerefsizi.

siyahınkızı: İkinci olarak Kaan,

siyahınkızı: O zamanlar bizim için herkes değildin, sen farklıydın ve sana herkesin aksine Emre demeyi tercih ederdik. Sen onlar için Kaan, bizim Emre'miz olurdun.

siyahınkızı: Ama şimdi seni diğerlerinden ayıran bir özellik göremiyorum.

siyahınkızı: Herkesleşmişin Kaan, sende herkes gibi olmuşsun.

ESKİ SEVGİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin