Eski Sevgili • 09

39.2K 1.9K 842
                                    

İyi okumalar :) Multi Keş Kaan. 

.

.

Sabahın ilk ışıkları yüzüme vururken salak salak gülümsedim. Ama benden daha salak biri varsa o da Kaan'dı.

Dün yaptığımız konuşma aklıma gelince daha çok güldüm. Geçmişten beri değişmeyen tek bir şey varsa o da Kaan'ın saf aptallığı olmuştu. Komodinin üstüne rastgele attığım telefonu uzun uğraşlar sonucu buldum ve yataktan kalkmadan dün geceki mesajlara girdim. İşim gücüm yok gibi gecenin ikisine kadar onunla konuşmuştuk. 

Dün geceki konuşmalar (12:54)

siyahınkızı: Zeki zeki konuşup beni korkutma, alışkın değilim :D 

kaanemressin: Hahahaha çok komik. Ciddiyim ben, seni görmek istiyorum.

siyahınkızı: Salonu da mutfağa katalım mı?

kaanemressin: Ne?

siyahınkızı: Boşver.

kaanemressin: Hadi ama Rüzgar, bir fotoğraf en azından, gerçek hesabını da istemiyorum.

kaanemressin: Beraber büyüdük sayılır, seni merak etmem gayet normal.

Görüldü

*

siyahınkızı: Rüzgar

siyahınkızı: *ekran fotoğrafı*

siyahınkızı: Fotoğrafın lazım yoksa benden şüphelenecek yakında.

rüzgarlal: Bok yiyin amk beni de karıştırdın işe.

siyahınkızı: Ne deseydim? "Oh selam Kaan, ben senin öldü bildiğin çocukluk arkadaşın Asya. Ama sana yalan söyleyip şu an yurt dışında okuyan arkadaşın Rüzgar olduğumu söyledim. Bu arada artık adım Asya değil." Bu mu?

siyahınkızı: Ayrıca beni kırmazsın, seni seviyorum <3 

rüzgarlal: O salak çocuğa asla fotoğrafımı attırmam.

rüzgarlal: Hak etmiyor bile.

siyahınkızı: Hadi ama sana fotoğraf seçme hakkı bile verdim, herhangi bir fotoğrafını atarak itlik yapabilirdim.

rüzgarlal: Amnkoduğun keli

rüzgarlal: *fotoğraf*

siyahınkızı: :D 

*

kaanemressin: Görüldü atmaya iyi alıştın sende ha

siyahınkızı: *fotoğraf*

kaanemressin: Hadi ama ciddi misin?

kaanemressin: Hassiktir.

kaanemressin: Neye şaşıracağımı şaşırdım.

kaanemressin: Güneş gibi parlayan saçlarına kıyıp siyaha boyamana mı şaşırayım,

kaanemressin: Yoksa artık sümüklü küçük bir kız olmayıp gerçek anlamda değerlenmiş olmana mı?

kaanemressin: Ben en iyisi beklediğimden daha çok uzayan boyuna şaşırayım. 

siyahınkızı: Orta parmağımı da hayal et.

ESKİ SEVGİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin